عضو تحریریه
رضوان دشتی

رضوان دشتی

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
25

شو رانرهای سریال Game of Thrones از کارگردانی قسمت آخر می‌گویند

شو رانرهای سریال Game of Thrones در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) دلیل به‌دست گرفتن کارگردانی قسمت آخر این سریال را توضیح دادند.

19

کنسول های نسل بعدی ایکس باکس احتمالا در E3 2019 معرفی می شوند

طبق گزارش جدیدی که از یک منبع فرانسوی منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 2019 از کنسول‌های نسل بعدی خود رونمایی کند.

17

الکترونیک آرتز از درآمد سه ماهه اخیر سال مالی خود راضی نیست

پس از انتشار نه‌چندان قدرتمند بازی Battlefield V، اندرو ویلسون در گزارش مالی شرکت اعلام کرد که درآمد فصل سوم سال مالی ۲۰۱۹ در حد انتظارات نبوده است.

24

کارگردان Anthem از آن به‌عنوان احساسی‌ترین بازی تیراندازی دهه یاد می‌کند

جاناتان وارنر، کارگردان بازی Anthem، در مصاحبه با نشریه EDGE درمورد اثر جدید استودیوی بایوور و اینکه چرا احساسی‌ترین بازی تیراندازی دهه محسوب می‌شود، به صحبت پرداخت.

2

بازی Crackdown به رایگان در فروشگاه ایکس باکس در دسترس قرار گرفت

دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 می‌توانند بازی Crackdown را به‌‍صورت رایگان از استور ایکس‌باکس لایو دانلود کنند.

26

الکترونیک آرتز از دلایل عملکرد ضعیف Battlefield V می‌گوید

الکترونیک آرتز اعتراف کرد که در زمان انتشار بازی Battlefield V مرتکب اشتباه‌های زیادی از جمله تاخیر در عرضه و عدم وجود حالت بتل رویال شده است.

6

ابراز رضایت دیزنی از عملکرد EA در مورد بازی های Star Wars

رئیس دیزنی در جلسه گزارش مالی این شرکت اعلام کرد که آن‌ها از قرارداد خود با الکترونیک آرتز راضی هستند و همچنان به این همکاری ادامه خواهند داد.

16

انیماتور بازی Red Dead Redemption 2 به کمپانی سونی پیوست

سونی یکی دیگر از اعضای سابق ناتی‌داگ و راک‌استار را به استودیوی فرست‌پارتی بی‌نام خود که نزدیک به یک سال در حال کار روی پروژه معرفی نشده‌ای است، اضافه کرد.

10

الکترونیک آرتز به ساخت بازی‌های Star Wars ادامه خواهد داد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که حتی پس از کنسل شدن آخرین پروژه از مجموعه Star Wars همچنان قصد دارد به ساخت بازی‌های جدیدی از دنیای جنگ ستارگان بپردازد.

51

دو ساعت اول بازی Death Stranding تقریبا آماده شده است

بر اساس شواهد موجود به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی Death Stranding مراحل ساخت دو ساعت اول آن را تقریبا به اتمام رسانده‌اند.

صفحه ۱ از ۳