نویسنده: رضوان دشتی
// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

الکترونیک آرتز از درآمد سه ماهه اخیر سال مالی خود راضی نیست

پس از انتشار نه‌چندان قدرتمند بازی Battlefield V، اندرو ویلسون در گزارش مالی شرکت اعلام کرد که درآمد فصل سوم سال مالی ۲۰۱۹ در حد انتظارات نبوده است.

اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر عامل الکترونیک آرتز، در جلسه گزارش این کمپانی اعتراف کرد که درآمد و فروش محصولات سرگرمی این شرکت در فصل سوم سال مالی ۲۰۱۹ راضی کننده نبوده است. او گفت:

صنعت بازی‌های ویدیویی سالی پر از رقابت سنگین را پشت سر گذاشته و رشد کرده است. الکترونیک آرتز فصل سختی را سپری کرد و ما نتوانستیم در حد انتظارات خود ظاهر شویم. حال قصد داریم نقاط قوت شرکت را بهبود ببخشیم و تمام تمرکز خود را روی ساخت بازی‌های عالی به همراه خدمات بلندمدت آنلاین برای بازیکنان معطوف کنیم. ما در مورد بازی‌های Apex Legends ،Anthem و لاین‌آپ قدرتمندی از تجربه‌های جدید که در سال مالی آینده به‌دست جامعه جهانی خواهند رسید، بسیار هیجان‌زده هستیم.

البته بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر ارشد مالی شرکت EA، در ادامه اضافه کرد که سه‌ماهه اخیر چندان هم برای این شرکت بد نبوده است؛ چرا که FIFA همچنان یکی از قدرتمندترین آثار الکترونیک آرتز محسوب می‌شود. او گفت:

FIFA در سال بسیار شلوغ صنعت بازی‌های ویدیویی به عنوان یک اثر قدرتمند عرض اندام می‌کند.

یورگنسن در صحبت‌های خود به آینده شرکت اشاره کرد و گفت:

در بخش‌های دیگر این تجارت ما در حال بهبودهای زیادی هستیم و باری دیگر روی تحقیق و توسعه تمرکز کرده‌ایم. در آینده نزدیک IP جدید خود، Anthem را منتشر می‌کنیم و به گسترش Apex Legends و تجربه‌هایی مربوط به Titanfall ادامه خواهیم داد. قسمت جدید مجموعه‌های Plants vs. Zombies و Need for Speed هم در دست ساخت هستند و در پاییز پیش‌رو، شاهد انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در کنار دیگر آثار ورزشی EA خواهیم بود.

هرچند الکترونیک آرتز سه‌ماهه سختی را تجربه کرده است، اما به‌لطف بازی‌های Apex Legends استودیوی ریسپاون و Anthem استودیوی بایوور (که به‌زودی منتشر خواهد شد) همچنان می‌تواند سال مالی جاری را با موفقیت پشت سر بگذارد. علاوه‌بر این، مشخص شد که سرانجام حالت مورد انتظار بتل‌ رویال ماه آینده به بازی Battlefield V اضافه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده