عضو تحریریه
مریم افشارحاتم

مریم افشارحاتم

،
درباره من:
مردم معتقدند من خیلی ساکت و درونگرا هستم. اونا درست فکر میکنن چون من تمام حرف هام رو با کاغذها و کتابهام میزنم. instagram: mrym.a.htam
عضویت: چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
73

بهترین فیلم های اسپانیایی | از دیگران تا هزارتوی پن

از آثار ماندگار لوییس بونوئل تا پدرو آلمادوار. در این مقاله به معرفی ۴۰ فیلم جذاب اسپانیایی زبان می پردازیم. همراه زومجی باشید.

12

نقد فیلم اسم رمز بانشی (Code Name Banshee)

اسم رمز بانشی داستانی کلیشه‌ای و غیر جذاب درباره یک قاتل مزدور است که باید معمای گم‌شدن پدرش را حل کند. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

22

معرفی سریال Man vs. Bee | مستربین در برابر یک زنبور

روان اتکینسون، کمدین و بازیگر سرشناسش کمدی اسلپ‌استیک (Slapstick) جدیدی ساخته است که می‌توانید راحت و بدون دغدغه آن را همراه‌ با خانواده تماشا کنید. با معرفی این مینی سریال همراه زومجی باشید.

33

بهترین فیلم های جان تراولتا | از پالپ فیکشن تا تغییر چهره

در این مقاله به معرفی ۲۵ تا از بهترین فیلم های جان تراولتا می‌پردازیم. همراه زومجی باشید.

6

نقد فیلم آخرین حضور (Last Seen Alive) | اکشنی هیجانی با بازی جرارد باتلر

فیلم آخرین حضور «Last Seen Alive» یک فیلم اکشن جذاب با بازی جرارد باتلر و به کارگردانی برایان گودمن است که شباهت زیادی به فیلم Breakdown محصول ۱۹۹۷ دارد. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

48

مینی سریال های کره ای | از رستوران جادوگر تا عشق من هولو

در این مقاله شما را با ۲۰ مینی سریال کره‌ای جذاب که می‌توان آن‌ها را در کمتر از نصف روز تمام کرد، آشنا می‌کنیم. همراه زومجی باشید.

3

نقد فیلم دوقلو (The Twin) | شیطان یا فرزند؟

فیلم The Twin «دوقلو»، فیلمی در ژانر وحشت به کارگردانی تانلی موستونن است‌. این فیلم از همان ابتدا سوالات بحث برانگیزی را مطرح می‌کند که تا پایان در ذهن می‌ماند. با زومجی همراه باشید.

20

توماس شلبی در واقعیت کیست | پشت پرده داستان پیکی بلایندرز

در این مقاله به شما خواهیم گفت که گروه پیکی بلایندرز با ماجرای واقعی آن چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارد. با زومجی همراه باشید تا به شما بگوییم که توماس شلبی واقعی کیست؟

1

نقد فیلم انتخاب کن یا بمیر (Choose or Die) | بازی با طعم خشونت و مرگ

فیلم Chose or Die «انتخاب کن یا بمیر» ، فیلمی در ژانر وحشت است که با فرضیه‌ای جالب و گیرا شروع می‌شود اما رفته رفته مخاطبش را ناامید می‌کند. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

5

معرفی سریال دروغ آنا (Inventing Anna) | داستان واقعی یک کلاهبرداری

سریال جدید شبکه نتفلیکس Inventing Anna «دروغ آنا»، داستان واقعی آنا دلوی، کلاهبرداری که سر نخبگان هنری و ثروتمندان نیویورکی کلاه گذاشت را روایت می‌کند. سریالی پر تب‌وتاب که زنی ضدقهرمان شخصیت محوری آن است.

صفحه ۱ از ۴