// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

نخل پلاس، پلی استیشن پلاس ایرانی | صد بازی با پول ۲ بازی؟!

چه می‌شود اگر با پرداخت پول خرید دو بازی دیسکی PS5، به ۱۰ها بازی پلی استیشن دسترسی داشته باشید؟ تازه می‌توانید ویدیوگیم‌های بزرگ روز مثل بازی EA Sports FC 25 را هم از روز انتشار تجربه کنید.

ما گیمرهای ایرانی متاسفانه به تجربه نکردن بسیاری از بازی‌ها به‌خاطر گران بودن آن‌ها عادت کرده‌ایم؛ مخصوصا گیمرهای پلی استیشن 5 که برای تهیه‌ی قانونی بازی‌های روز روی اکانت خود هیچ راهی جز پرداخت چند میلیون تومان برای خرید ۷۰ دلار گیفت‌کارت ندارند. از آن سو باتوجه‌به قیمت دلار و سود دلال‌ها، خرید نسخه‌ی دیسکی یک بازی PS5 می‌تواند بالای ۴ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

ولی هر مشکلی می‌تواند راه‌حل خود را داشته باشد. در ویدیو جدید زومجی، سرویسی خاص برای بازی‌های کنسول PS4 و کنسول PS5 را معرفی می‌کنیم؛ سرویسی که می‌گذارد به‌صورت قانونی تعداد بسیار زیادی از بازی‌های عالی را تجربه کنید. نخل پلاس در ۳ سال اخیر، کیفیت و اعتبار خود را به اثبات رساند. این ویدیو را از دست ندهید.

تماشا ویدیو در یوتیوب زومجی

نخل پلاس با بیشتر از ۳۲۰۰ مشترک و پشتیبانی یک تیم بزرگ و مطمئن، برای هر سلیقه و بودجه‌ای یک اشتراک مناسب با قیمت منطقی را ارائه می‌دهد. مثلا اگر سرویس نخل پلاس را برای پلی استیشن 4 بخرید، به شکل منطقی هزینه‌ای کمتر نسبت به سرویس نخل پلاس پلی استیشن 5 را پرداخت می‌کنید.

با شرکت در قرعه‌کشی صفحه اینستاگرام نخل مارکت و حدس زدن تعداد بازی‌های موجود در نخل پلاس، شاید شما برنده اشتراک رایگان نخل پلاس گلد و نخل پلاس پلاتینیوم شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده