@Azazel m میشه گفت R2 و L2 توی این کنترلر حس فشار دادن و مقاومت رو خیلی بهتر به گیمر منتقل میکنن و از حالت دو تا تریگر معمولی خارج میشن. یعنی مثلاً اگه توی بازی تیرکمون داشته باشیم و L2 رو نگه داریم که هدفگیری کنیم، حس کشیدن کمون رو خیلی طبیعی به آدم منتقل میکنه و انگار واقعاً داریم اون رو میکشیم، نه اینکه فقط یه دکمهای رو همینطوری فشار بدیم. یا مثلاً اگه به مثالی که در مورد Ratchet & Clank زدن توجه کنیم، این قابلیت باعث میشه R2 رو تا یه جایی که نگه میداریم یه حسی از مقاومت به آدم دست بده و با فشار بیشتر، اون مقاومت رو کنار بزنیم. در مجموع حس استفاده از آیتمها و سلاحهای مختلف یا گاز و ترمز توی ماشین و... رو خیلی طبیعیتر میکنه.
پست
سه شنبه, ۴ شهریور ۹۹, ۰۹:۱۲پست
دوشنبه, ۳ شهریور ۹۹, ۲۳:۳۰پست
دوشنبه, ۳ شهریور ۹۹, ۱۱:۵۳پست
دوشنبه, ۳ شهریور ۹۹, ۱۰:۵۹پست
یکشنبه, ۲ شهریور ۹۹, ۱۵:۱۵نظر
@Azazel m
میشه گفت R2 و L2 توی این کنترلر حس فشار دادن و مقاومت رو خیلی بهتر به گیمر منتقل میکنن و از حالت دو تا تریگر معمولی خارج میشن. یعنی مثلاً اگه توی بازی تیرکمون داشته باشیم و L2 رو نگه داریم که هدفگیری کنیم، حس کشیدن کمون رو خیلی طبیعی به آدم منتقل میکنه و انگار واقعاً داریم اون رو میکشیم، نه اینکه فقط یه دکمهای رو همینطوری فشار بدیم.
یا مثلاً اگه به مثالی که در مورد Ratchet & Clank زدن توجه کنیم، این قابلیت باعث میشه R2 رو تا یه جایی که نگه میداریم یه حسی از مقاومت به آدم دست بده و با فشار بیشتر، اون مقاومت رو کنار بزنیم.
در مجموع حس استفاده از آیتمها و سلاحهای مختلف یا گاز و ترمز توی ماشین و... رو خیلی طبیعیتر میکنه.
پست
پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۹۹, ۲۰:۵۰پست
پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۹۹, ۱۸:۲۵پست
چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۹۹, ۱۸:۲۴پست
چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۹۹, ۱۳:۱۳