نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۲

The Game Awards 2020 به خاطر ویروس کرونا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود

مراسم انتخاب بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به‌طور آنلاین برگزار خواهد شد، شاید عظیم‌تر از قبل.

سال ۲۰۲۰ را می‌توان متفاوت‌ترین سال ممکن از نظر برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف دانست و صنعت بازی هم در این سال به‌شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته و همین قضیه باعث شده تا امروز تقریباً همه‌ی رویدادهای مهم لغو یا با تفاوت‌هایی برگزار شوند. طبق جدیدترین اخبار بازی، مراسم انتخاب بهترین بازی‌های سال یا همان The Game Awards که اواخر هر سال شاهد برگزاری آن هستیم نیز این‌بار با تغییرات زیادی همراه خواهد بود و به‌طور آنلاین برگزار می‌شود.

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری این مراسم در گفت‌وگوی اخیر خود با IGN، به علاقمندان این رویداد اطمینان خاطر داده که The Game Awards 2020 مانند سال‌های قبل در ماه دسامبر برگزار خواهد شد ولی به‌دلیل مشکلات ناشی از کووید 19 و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، این‌بار خبری از اجرای برنامه در سالنی بزرگ با حضور هزاران بیننده نخواهد بود. بلکه همه‌چیز به شکل آنلاین پیش می‌رود و با شکل و شمایل متفاوتی از این مراسم مواجه خواهیم شد.

با اینکه ممکن است در نگاه اول تصور کنیم برگزاری آنلاین TGA باعث کوچک‌تر شدن مراسم می‌شود، ولی کیلی نظر دیگری دارد و حتی از احتمال بزرگ‌تر شدن مراسم و افزایش تعداد بازی‌های نمایش داده‌شده می‌گوید: «در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری را در مورد TGA با شما درمیان می‌گذاریم، ولی فعلاً در همین حد بدانید که شاید امسال با بزرگ‌ترین رویداد تاریخ این مراسم مواجه شوید.» همچنین کیلی از اجرای زنده‌ی TGA 2020 صحبت کرده و با اینکه مراسم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، ولی بخش‌هایی مثل صحبت‌های افراد و اهدای جوایز نه به شکل از پیش ضبط شده، بلکه به‌طور زنده پخش خواهد شد.

کیلی این روزها آخرین مراحل آماده‌سازی رویداد دیجیتالی گیمزکام 2020 را دنبال می‌کند که قرار است با نمایش ده‌ها بازی از روز پنج‌شنبه این هفته آغاز شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده