علی حقیقی پور

علی حقیقی پور

،
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
3

بسته الحاقی Outer Rim بازی Star Wars Battlefront را رایگان بازی کنید

شرکت دایس اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند تا آخر امشب، بسته‌الحاقی Outer Rim‌ بازی Star Wars Battlefront را به صورت رایگان تجربه کنند. برای اطلاع از جزییات بیشتر خبر با زومجی همراه باشید.

28

سازندگان بازی The Witcher 3 از ساخت قسمت چهارم مجموعه سخن می گویند

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن به فروش‌ رسیده، موفقیت بزرگی را برای استودیوی سی‌ دی پراجکت رد به همراه داشته‌ است. حال سازندگان این بازی امیدوارند که بتوانند در آینده، نسخه چهارم این سری را به بازار عرضه‌کنند.

5

بازی Battlefield 1 داستان چندین سرباز مختلف را روایت می‌ کند

به گفته‌ی دنیل برلین، طراح ارشد بازی Battlefield 1، بخش تک‌نفره این بازی قرار است روایتگر داستان‌های مختلف از شخصیت‌های گوناگون باشد. همچنین اخیرا برلین اعلام کرد که یک شخصیت قابل بازیِ زن نیز در Battlefield 1 حضور خواهد داشت.

2

تاریخ عرضه‌ بازی Madden NFL 17 مشخص شد

شرکت الکترونیک آرتز امروز تاریخ عرضه جدیدترین نسخه بازی Madden NFL  را مشخص کرد. Madden NFL 17 قرار است روز ۲۳ آگوست (۲ شهریور) عرضه شود. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

آیا کپکام Resident Evil 7 را تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ منتشر می‌ کند؟

طبق آخرین گزارش مالی شرکت کپکام که اخیرا منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا قبل از پایان سال مالی خود، یک Resident Evil «تمام عیار» را روانه بازار کند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

2

عناوین قسمت های بعدی فیلم Avengers تغییر خواهند کرد

Marvel  قصد دارد عناوین قسمت های بعدی فیلم َAvengers را که پیشتر معرفی کرده بود، تغییر دهد. به گفته ی برادران روسو، کارگردانان  این دو فیلم، دلیل اصلی این موضوع عدم ارتباط مستقیم بین این دو فیلم است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر با زومجی همراه باشید.