نویسنده: علی حقیقی پور
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹

بازی Battlefield 1 داستان چندین سرباز مختلف را روایت می‌ کند

به گفته‌ی دنیل برلین، طراح ارشد بازی Battlefield 1، بخش تک‌نفره این بازی قرار است روایتگر داستان‌های مختلف از شخصیت‌های گوناگون باشد. همچنین اخیرا برلین اعلام کرد که یک شخصیت قابل بازیِ زن نیز در Battlefield 1 حضور خواهد داشت.

بازی Battlefield 1 که اخیرا به طور رسمی معرفی شده‌ است، قرار است روایتگر جنگ جهانی اول باشد. حال طبق اطلاعات جدیدی که توسط دایس منتشر شده، انتظار می‌رود که بازیکنان در این بازی بتوانند کنترل چندین سرباز مختلف را در دست‌ بگیرند. دنیل برلین، طراح ارشد بازی، دراین باره می‌گوید:

ما در بخش تک‌نفره بازی، بر روی شخصیت‌هایی مختلف با داستان‌هایی متفاوت از سراسر جهان تمرکز خواهیم‌ کرد.

اخیرا این شایعه نیز مطرح شده‌ بود که بخش داستانی بازی تنها دارای ۶ مرحله است. اگر این شایعه صحت داشته باشد، احتمال دارد که هر مرحله از بازی داستان یک شخصیت خاص را به نمایش بگذارد که بدین ترتیب با ۶ شخصیت گوناگون مواجه خواهیم‌ شد.

اما طبق معمول همیشه، توجه‌ها بیشتر به سمت بخش چند‌نفره این بازی جلب شده‌ است. بازیکنان می‌توانند در بخش چند‌نفره شاهد نبردهایی با حضور ۶۴ بازیکن باشند و در زمین، دریا، هوا و حتی بیابان به نبرد با یکدیگر بپردازند. همچنین طبق اطلاعات منتشر‌شده از بازی، تمامی سلاح‌ها و محیط‌هایی که در تریلر بازی به نمایش گذاشته‌ شدند، در زمان جنگ جهانی اول وجود داشته‌اند. دنیل برلین می‌افزاید:

تمام تجهیزات، ماشین‌ها، سلاح‌ها و محیط‌های طراحی شده در دنیای بازی، از جنگ جهانی اول الهام گرفته‌ شده‌اند.

همچنین برلین درباره گیم‌پلی بازی اینطور بیان می‌کند:

گیم‌پلی بازی برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هدف ما این است که با توجه به تنوع بالای تجهیزات موجود در بازی، بازیکنان از گیم‌پلی، لذت کافی را ببرند و تجربه‌ای هیجان‌انگیز مانند نسخه‌های قبلی را برای آنها فراهم کنیم.

بازی Battlefield 1 قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۶  (۳۰ مهر سال ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود.

منبع: SegmentNext


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده