نویسنده: علی حقیقی پور
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷

عناوین قسمت های بعدی فیلم Avengers تغییر خواهند کرد

Marvel  قصد دارد عناوین قسمت های بعدی فیلم َAvengers را که پیشتر معرفی کرده بود، تغییر دهد. به گفته ی برادران روسو، کارگردانان  این دو فیلم، دلیل اصلی این موضوع عدم ارتباط مستقیم بین این دو فیلم است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر با زومجی همراه باشید.

هنگامی که Marvel  در سال ۲۰۱۴ لیست فیلم های خود را تا سال ۲۰۱۹ منتشر کرد، قسمت های اول و دوم فیلم Avengers:Infinity War  در این لیست حضور داشتند. با توجه به نحوه معرفی شدن این دو فیلم  و عناوین آن ها، اینطور به نظر می رسید که Marvel در حال ساخت دو قسمت مرتبط از فیلم Avengers است.

اما اخیرا برادران روسو (که پیش از این فیلم Captain America: Civil War را کارگردانی کرده بودند و  وظیفه کارگردانی این دو فیلم را نیز برعهده دارند) در مصاحبه ای با  Uproxx از احتمال تغییر عنوان هر دو فیلم خبر داده اند. به گفته ی آن ها دلیل اصلی این است که اگرچه هر دو فیلم بر محوریت Avengers متمرکز شده اند اما  مستقیما به هم مربوط نیستند.

جو روسو اضافه میکند:

این دو فیلم متفاوت از یکدیگرند.

هم چنین آنتونی روسو ، عناوین فعلی را گمراه کننده تلقی میکند و در این باره می گوید:

ما مشتاق هستیم که عناوین فعلی را تغییر دهیم اما تاکنون به نتیجه ای  نرسیده ایم.

در حال حاضر زمانی برای معرفی عناوین جدید مشخص نشده است اما نمایشگاه کامیک-کان که درماه جولای (تیر ماه) در شهر سن دیگو آمریکا برگزار می شود فرصت خوبی را برای Marvel فراهم می کند که عناوین جدید خود را معرفی کند.

Marvel قبل از انتشار نسخه های جدید فیلم Avengers، فیلم های Doctor Strange، Black Panther و Captain Marvel را منتشر خواهد کرد. همچنین آخرین ساخته برادران روسو، Captain America: Civil War، در تاریخ ۶ می (۱۷ اردیبهشت) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: Polygon

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده