نویسنده: علی حقیقی پور
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

بسته الحاقی Outer Rim بازی Star Wars Battlefront را رایگان بازی کنید

شرکت دایس اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند تا آخر امشب، بسته‌الحاقی Outer Rim‌ بازی Star Wars Battlefront را به صورت رایگان تجربه کنند. برای اطلاع از جزییات بیشتر خبر با زومجی همراه باشید.

شرکت دایس قصد دارد دسترسی به اولین بسته‌الحاقی پولی منتشر‌شده بازی Star Wars Battlefront  را از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ می (۲۳ تا ۲۵  اردیبهشت) رایگان کند. بازیکنان می‌توانند در این بازه زمانی  تمامی شخصیت‌ها، نقشه‌ها و ماد‌های این بسته‌الحاقی را بر روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به صورت رایگان تجربه کنند.

طبق اطلاعات منتشر‌شده در وبسایت رسمی بازی Star Wars Battlefront، بازیکنان می‌توانند در این بازه زمانی از مکان‌هایی مانند کاخ جابا لذت ببرند یا کنترل قهرمان هایی مانند گریدو و  نین نانب را در دست بگیرندبازیکنان پس از این بازه زمانی می‌توانند با خرید بسته الحاقی یا Season Pass این بازی، به این محتوا دسترسی داشته باشند.

انتظار می‌رود شرکت الکترونیک آرتز تا پایان سال جاری میلادی،  چندین بسته الحاقی دیگر را برای این بازی منتشر‌کند. همچنین این شرکت پیشتر بازی Star Wars Battlefront 2 را به طور رسمی معرفی کرده بود. طبق اطلاعات منتشر‌شده توسط الکترونیک آرتز محتوای این بازی بر اساس قسمت‌های جدید فیلم جنگ ستارگان خواهد بود و به نحوی با آن‌ها ارتباط خواهد داشت.

منبع:Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده