نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

انتشار تریلر جدید سریال Iron Fist

شبکه استریم نت‌فلیکس و کمپانی مارول تریلر جدیدی از سریال مورد انتظار Iron Fist منتشر کردند.

مارول و نت‌فلیکس رسما اولین تریلر کامل سریال آیرون فیست (Iron Fist) را منتشر کردند. آیرون فیست آخرین عضو گروه مدافعان است که در سریال جدید مارول که قرار است حدود یک ماه دیگر از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش شود، معرفی خواهد شد. در این تریلر وعده صحنه‌های اکشن متعدد که ترکیبی از هنرهای رزمی با قدرت‌های دنی رند است، داده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد جلوه‌های ویژه این سریال در مقایسه با سریال‌های دیگر مارول پیشرفت چشمگیری داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

| |

سریال Iron Fist داستان دنی رند با نقش آفرینی فین جونز، بازیگر نقش سر لوراس تایرل در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، را روایت می‌کند که راهبانی که او را از مرگ نجات داده‌اند به او آموزش کونگ فو می‌دهند و در ادامه به ابرقهرمانان محله هلز کیچن برای پاکسازی آن از جرم و جنایت، می‌پیوندد. علاوه بر جونز، کری-ان ماس، جسیکا هنویک، دیوید ونهام، جسیکا استروپ، تام پلفری و رزاریو داوسون دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این، مارول و نت‌فلیکس دو تیزر تریلر از سریال Iron Fist در دو نمایشگاه کامیک کان سن دیگو و کامیک کان نیویورک منتشر کرده بودند.

حوادث سریال Iron Fist در نهایت باعث حضور شخصیت آیرون فیست در سریال دیفندرز (The Defenders) می‌شود. در این سریال ابرقهرمانی شخصیت‌های دیگری چون جسیکا جونز، لوک کیج و دردویل نیز حضور خواهند داشت و با تشکیل گروهی به نام The Defenders، از شهر نیویورک و محله هلز کیچن دفاع خواهند کرد. این سریال قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ پخش و منتشر شود و مارول و نت‌فلیکس در کامیک کان سن دیگو امسال تیزر کوتاهی از این سریال منتشر کردند. فیلمبرداری این سریال مدتی است که در شهر نیویورک آغاز شده است. اواخر ماه گذشته، مارول اولین تصاویر رسمی از سریال The Defenders را منتشر کرد.

سریال پانیشر (The Punisher)، پنجمین همکاری مشترک مارول و نت‌فلیکس است که تولید و فیلمبرداری آن مدتی است که در شهر نیویورک آغاز شده است. در این سریال شاهد بازگشت جان برنتال برای بازی در نقش فرانک کسل / پانیشر به همراه دبورا آن ول، خواهیم بود. سریال The Punisher قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شود. این در حالی است که مارول و نت‌فلیکس پیش از این سه سریال‌ دردویل (Daredevil) برای فصل سوم، جسیکا جونز (Jessica Jones) برای فصل دوم و لوک کیج (Luke Cage) برای فصل دوم را تمدید کرده‌اند.

سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) از شبکه استریم نت‌فلیکس در ۱۳ قسمت منتشر و پخش شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده