نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

سریال Luke Cage برای فصل دوم تمدید شد

شبکه استریم نت‌فلیکس سریال لوک کیج (Luke Cage) را برای فصل دوم تمدید کرد.

اوایل ماه مهر، سریال Luke Cage از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش شد و با استقبال منتقدان و تماشاگران نیز روبرو شد. حال طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، مارول و نت‌فلیکس این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده‌اند. نت‌فلیکس این خبر را در حاشیه پنل خود در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس که در شهر سائو پائولو برزیل در حال برگزاری است، تایید و اعلام کرد. به همین مناسبت، صفحه رسمی تویتر Luke Cage تیزر کوتاهی را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد شاهد بازگشت لوک کیج به محله هارلم نیز خواهیم بود.

مایک کولتر، نقش لوک کیج را که دارای قدرتی فوق العاده است، در فصل اول سریال Luke Cage بازی کرده است و اتفاقات این سریال در شهر نیویورک رخ می‌دهد، او اولین بار در سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) برای بازی در این نقش حضور داشت. علاوه بر کولتر، در فصل اول سریال Luke Cage بازیگرانی دیگری چون ماهرشالا علی، الفره وودارد، سیمون میسیک، تئو روسی و فرانک ویلی نیز  حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حوادث سریال Luke Cage در نهایت باعث حضور شخصیت لوک کیج در سریال دیفندرز (The Defenders) می‌شود. در این سریال ابرقهرمانی شخصیت‌های دیگری چون جسیکا جونز، آیرن فیست و دردویل نیز حضور خواهند داشت و با تشکیل گروهی به نام The Defenders، از شهر نیویورک و محله هلز کیچن دفاع خواهند کرد، این سریال قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ پخش و منتشر شود و مارول و نت‌فلیکس در کامیک کان امسال تیزر کوتاهی از این سریال را منتشر کردند. فیلمبرداری این سریال مدتی است که در شهر نیویورک آغاز شده است.

luke cage

با وجود تمدید سریال Luke Cage برای فصل دوم، مارول و نت‌فلیکس تاکنون تاریخی را برای انتشار آن اعلام نکرده‌اند که با توجه به تمدید سریال Daredevil برای فصل سوم و Jessica Jones برای فصل دوم و سیاست نت‌فلیکس مبنی بر انتشار دو سریال مارولی در یک سال، به نظر نمی‌رسد فصل دوم سریال Luke Cage زودتر از سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

سریال مشترک بعدی مارول و نت‌فلیکس آیرن فیست (Iron Fist) نام دارد که نت‌فلیکس چندی پیش با انتشار ویدیوی کوتاهی اعلام کرد که سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) از این شبکه استریم منتشر و پخش شودفین جونز، بازیگر نقش سر لوراس تایرل در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، نقش دنی رند / آیرن فیست را در سریال Iron Fist بازی خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده