نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اولین تصاویر رسمی سریال The Defenders منتشر شد

کمپانی مارول نخستین تصاویر رسمی سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) را منتشر کرد.

در اواسط ماه آبان، فیلمبرداری سریال The Defenders در شهر نیویورک آغاز شد. حال اولین تصاویر رسمی از جدیدترین سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس منتشر شده است. مجله اینترتیمنت ویکلی شماره جدید خود را به سریال The Defenders اختصاص داده و اولین تصاویر رسمی از این سریال را منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد شخصیت‌های اصلی این سریال از جمله دردویل، آیرون فیست، لوک کیج و جسیکا جونز هستیم. علاوه بر این، نخستین تصویر از سیگورنی ویور که قرار است نقش شرور و منفی اصلی این سریال را بازی کند، نیز در بین تصاویر دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دردویل با بازی چارلی کاکس، آیرون فیست با بازی فین جونز، لوک کیج با بازی مایک کولتر، و جسیکا جونز با بازی کریستین ریتر، اعضای گروه دیفندرز را در این سریال تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، میستی نایت با بازی سیمون میسیک، فاگی نلسون با بازی الدن هنسون، کارن پیج با بازی دبورا آن ول، استیک با بازی اسکات گلن، جری هوگارت با بازی کری-ان ماس، مالکوم دوکاس با بازی اکا داروایل، تریش واکر با بازی ریچل تیلور و کلیر تمپل با بازی روزاریو داوسون، دیگر شخصیت‌هایی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال The Defenders تایید شده است. 

همچنین، مارکو رامیرز و داگ پتری بر روی ساخت این سریال نظارت خواهند داشت. سریال The Defenders قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، با این حال، هنوز تاریخ دقیق و رسمی برای پخش آن اعلام نشده است. هرچند طبق گفته اینترتیمنت ویکلی، سریال The Defenders در طول فصل تابستان از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش خواهد شد. سریال مشترک بعدی مارول و نت‌فلیکس آیرون فیست (Iron Fist) نام دارد که نت‌فلیکس چندی پیش با انتشار ویدیوی کوتاهی اعلام کرد که سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) از این شبکه استریم منتشر و پخش شود

سریال پانیشر (The Punisher)، پنجمین همکاری مشترک مارول و نت‌فلیکس است که تولید و فیلمبرداری آن مدتی است که در شهر نیویورک آغاز شده است. در این سریال شاهد بازگشت جان برنتال برای بازی در نقش فرانک کسل / پانیشر به همراه آن ول، خواهیم بود. سریال The Punisher قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شود. این در حالی است که مارول و نت‌فلیکس پیش از این سه سریال‌ دردویل (Daredevil) برای فصل سوم، جسیکا جونز (Jessica Jones) برای فصل دوم و لوک کیج (Luke Cage) برای فصل دوم را تمدید کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده