نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

فیلمبرداری سریال The Defenders آغاز شد

فیلمبرداری فصل اول سریال دیفندرز (The Defenders) در شهر نیویورک به طور رسمی آغاز شد.

تولید و فیلمبرداری سریال The Defenders در شهر نیویورک آغاز شده است. این سریال، که یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۱۷ میلادی است و قرار است چهار ابرقهرمان سریال‌های مشترک مارول و نت‌فلیکس به نام‌های دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست در آن حضور داشته باشند. در نخستین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال، شخصیت جسیکا جونز با بازی کریستین ریتر، را در مقابل شخصیت میستی نایت با بازی سیمون میسیک، مشاهده می‌کنیم که نایت به نظر می‌رسد تصمیم دارد که جسیکا جونز را دستگیر کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این، تویتر رسمی سریال The Defenders حضور شخصیت‌های دیگری چون فاگی نلسون با بازی الدن هنسون، کارن پیج با بازی دبورا آن ول، و استیک با بازی اسکات گلن، از سریال دردویل (Daredevil)، جری هوگارت با بازی کری-ان ماس، مالکوم دوکاس با بازی اکا داروایل و تریش واکر با بازی ریچل تیلور از سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) و کلیر تمپل با بازی روزاریو داوسون، را در این سریال تایید کرده است. پیش از این، مارول تایید کرده بود که سیگورنی ویور قرار است نقش شرور و منفی اصلی سریال The Defenders را بازی کند. همچنین، مارکو رامیرز و داگ پتری بر روی ساخت این سریال نظارت خواهند داشت. سریال The Defenders قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، با این حال، هنوز تاریخ دقیق و رسمی برای پخش آن اعلام نشده است.

هفته گذشته مارول تایید کرد که سریال پانیشر (The Punisher) در سال ۲۰۱۷ از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش خواهد شدجان برنتال که نقش فرانک کسل / پانیشر را در فصل دوم سریال Daredevil بازی کرده بود، برای نقش آفرینی دوباره در این نقش در سریال The Punisher باز خواهد گشت. استیو لایت‌فوت، سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال The Punisher، فیلمنامه دو قسمت اول این سریال را نوشته و تکمیل کرده است. علاوه بر او، جیم چوری، از تهیه کنندگان با سابقه مارول، به همراه جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول، به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند به لایت‌فوت کمک می‌کنند.

سریال لوک کیج (Luke Cage)، آخرین سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس بود که در اواخر ماه سپتامبر (اوایل ماه مهر) پخش شد و با استقبال منتقدان و طرفدران روبرو شد. سریال مشترک بعدی مارول و نت‌فلیکس آیرون فیست (Iron Fist) نام دارد که نت‌فلیکس چندی پیش با انتشار ویدیوی کوتاهی اعلام کرد که سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) از این شبکه استریم منتشر و پخش شودفین جونز، بازیگر نقش سر لوراس تایرل در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، نقش دنی رند / آیرون فیست را در سریال Iron Fist بازی خواهد کرد.

ساخت فصل سوم سریال Daredevil و فصل دوم سریال Jessica Jones تایید شده است و مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده