نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تصاویر جدید از سریال The Defenders

کمپانی مارول دو تصویر جدید از سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) منتشر کرد.

سرانجام اولین تصاویر رسمی سریال The Defenders توسط مجله اینترتیمنت ویکلی منتشر شد. در این تصاویر شاهد شخصیت‌های اصلی این سریال از جمله دردویل، آیرون فیست، لوک کیج و جسیکا جونز هستیم. علاوه بر این، نخستین تصویر از سیگورنی ویور که قرار است نقش شرور و منفی اصلی این سریال را بازی کند، نیز در بین تصاویر دیده می‌شود. حال دو تصویر جدید از این سریال منتشر شده است. در تصویر اول جسیکا جونز را همراه با تریش واکر مشاهده می‌کنیم که در حال بحث در مورد موضوعی هستند. در تصویر دوم دنی رند را مشاهده می‌کنیم که بدون لباس اصلی خود با یک شخص مرموز که صورت خود را با ماسک پوشانده، درگیر شده است. مشخص نیست که این شخص از افراد مادام گائو است یا از افراد گروه هند (The Hand)، اما انتظار می‌رود این شخص متعلق به گروهی باشد که مدافعان قرار است با آن‌ها در این سریال مبارزه کنند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

دردویل با بازی چارلی کاکس، آیرون فیست با بازی فین جونز، لوک کیج با بازی مایک کولتر، و جسیکا جونز با بازی کریستین ریتر، اعضای گروه دیفندرز را در این سریال تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، میستی نایت با بازی سیمون میسیک، فاگی نلسون با بازی الدن هنسون، کارن پیج با بازی دبورا آن ول، استیک با بازی اسکات گلن، جری هوگارت با بازی کری-ان ماس، مالکوم دوکاس با بازی اکا داروایل، تریش واکر با بازی ریچل تیلور و کلیر تمپل با بازی روزاریو داوسون، دیگر شخصیت‌هایی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال The Defenders تایید شده است. 

همچنین، مارکو رامیرز و داگ پتری بر روی ساخت این سریال نظارت خواهند داشت. سریال The Defenders قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، با این حال، هنوز تاریخ دقیق و رسمی برای پخش آن اعلام نشده است. هرچند طبق گفته اینترتیمنت ویکلی، سریال The Defenders در طول فصل تابستان از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش خواهد شد. این سریال داستان چهار ابرقهرمان را روایت می‌کند که هدف آن‌ها نجات شهر نیویورک است. این چهار شخصیت در ابتدا می‌خواهند که خود به صورت تنهایی با افراد شرور مبارزه کنند، اما در نهایت متوجه می‌شود تنها در صورتی که متحد شوند می‌توانند در برابر این افراد پیروز شوند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده