// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

رویداد GDC 2020 به‌ خاطر ویروس کرونا تا تابستان به تعویق افتاد

به‌دنبال عدم حضور شرکت‌های بزرگ در رویداد GDC 2020، این رویداد به‌خاطر ویروس کرونا تا تابستان به تعویق افتاد.

به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در جهان، شاهد عدم حضور شرکت‌های بازیسازی و ناشران بزرگ در رویدادهایی نظیر GDC هستیم. چندی پیش بود که یونیتی، الکترونیک آرتز و مایکروسافت اعلام کردند که به‌خاطر کروناویروس در نمایشگاه GDC 2020 حضور نخواهند داشت. همچنین چندی پیش جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار کوتاکو، در توییتر اعلام کرد که احتمال لغو رویداد GDC 2020 وجود دارد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سایت رسمی GDC بیانیه‌ای را منتشر کرده که خبر از به تعویق افتادن GDC 2020 می‌دهد. متاسفانه تاریخ دقیقی اعلام نشده و تنها مشخص شده که GDC 2020 در تابستان برگزار می‌شود. به‌نظر می‌رسد یکی از دلایلی که تاریخ دقیقی ذکر نشده، کرونا ویروس است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ویروس در چه زمانی مهار می‌شود. رویدادهایی نظیر E3 و Tokyo Game Show هم جزو دیگر نمایشگاه‌هایی هستند که اگر ویروس کرونا مهار نشود، احتمالا به سرنوشتی مشابه‌به GDC 2020 دچار می‌شوند.

بااین‌حال گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا برای برگزاری رویدادهایی نظیر E3 هم باید نگران باشیم؟ از دیگر اخبار حول این نمایشگاه هم می‌توان‌‌به عدم حضور کوجیما و لغو جلسه او اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده