نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra با انتشار یک تریلر معرفی شد

مارول و اسکای‌دنس مدیا به‌طور رسمی با انتشار یک تریلر داستانی از بازی Marvel 1943: Rise of Hydra رونمایی کردند.

اسکای‌دنس مدیا به رهبری ایمی هنینگ، خالق آنچارتد در حال ساخت یک بازی AAA و اکشن ماجراجویی از دنیای مارول است که تمرکز آن روی دو شخصیت کاپیتان آمریکا و بلک پنتر در دوران جنگ جهانی دوم است و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، این بازی به شکل کامل و رسمی معرفی شده است. مارول و اسکای‌دنس مدیا با انتشار یک تریلر از بازی Marvel 1943: Rise of Hydra رسما رونمایی کردند که درواقع یک تریلر داستانی از این بازی است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این تریلر درطول برنامه State of Unreal اپیک گیمز در GDC پخش شده است که در طول آن شاهد گروه و نیروهای شیطانی هایدرا هستیم که قهرمانان باید برای مقابله با آن مبارزه کنند. استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا قرار است با گابریل جونز، عضو کماندوهای Howling Commandos همکاری کند و از آن طرف آزوری ملقب به پلنگ سیاه که پدر بزرگ تی‌چالا است، با نانالی، رهبر شبکه جاسوسی واکاندا در این عملیات حضور دارد.

این دو گروه اختلافات و درگیری‌هایی هم دارند و هر ۴ شخصیت قابل بازی هستند. اما درنهایت آن‌ها باید اختلافات را کنار بگذارند تا دشمن مشترکی را شکست دهند. بازی Marvel 1943: Rise of Hydra با آنریل انجین ۵ و فناوری متا هیومن توسعه پیدا می‌کند. بااینکه گیم‌پلی بازی نمایش داده نشده است، اما تریلر in-engine بوده است. کاری پیتون در نقش پلنگ سیاه، درو مورلین در نقش کاپیتان آمریکا، مگالین اچیکاوکی در نقش نانالی، مارکو ریچاردسون در نقش گابریل جونز، لین رنه در نقش جولی و جوئل جانستون در نقش هاوارد استارک از جمله بازیگران بازی هستند.

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. بااین‌حال پلتفرم‌های این بازی دنیای مارول مشخص و اعلام نشده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده