نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

ویروس کرونا باعث لغو جلسه هیدئو کوجیما و سایر سازندگان Death Stranding در GDC 2020 شد

کوجیما پروداکشنز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در GDC 2020 حضور پیدا نمی‌کند.

این روزها کمتر خبری در حد و اندازه‌های ویروس کرونا سر و صدا به‌پا می‌کند و این ویروس خطرناک تأثیر خود را روی صنعت بازی هم گذاشته است؛ به‌طوری‌که در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بعد از انصراف سونی و آکیولس از حضور در GDC 2020، اعضای استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) هم در این رویداد شرکت نخواهند کرد.

درحالی‌که پیش از این قرار بود جلساتی با حضور سازندگان بازی دث استرندینگ (Death Stranding) در GDC امسال برگزار شود، این جلسات لغو شده و خبری از آن‌ها نخواهد بود. اولین جلسه قرار بود در تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) با حضور اریک جانسون، برنامه‌نویس هوش مصنوعی بازی برگزار شود و جلسه‌ی بعدی هم برای روز ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) با حضور هیدئو کوجیما، کارگردان این اثر برنامه‌ریزی شده بود. بعد از لغو برنامه‌های اعضای کوجیما پروداکشنز، اکانت توئیتر استودیو در این زمینه بیانیه‌ای را منتشر کرده است:

کوجیما پروداکشنز در تصمیمی سخت و دشوار مجبور شده است به‌علت افزایش نگرانی‌ها پیرامون ویروس کرونا، حضور خود در کنفرانس سازندگان بازی‌های ویدیویی را لغو کند و جلسات اریک جانسون و هیدئو کوجیما در این رویداد برگزار نخواهد شد.

بازی Death Stranding که چند ماه قبل با عرضه برای پلی استیشن 4 به یکی از آثار جنجالی سال ۲۰۱۹ تبدیل شده و در نهایت هم بیشترین جوایز سال را کسب کرده بود، در لیست نامزدهای جوایز GDC 2020 هم بیشترین تعداد نامزدی را در اختیار دارد و در تمام بخش‌هایی که قابلیت آن را داشته، نامزد شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده