// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶

تریلر جدید بازی Lucius III منتشر شد

استودیوی شیور گیمز تریلر بازی Lucius III را منتشر کرد و اعلام کرد که این بازی اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

Lucius یک بازی ترسناک روان‌شناختی است که نسخه اول آن در سال ۲۰۱۲ توسط استودیوی فنلاندی شیور گیمز، برای پلتفرم کامپیوتر توسعه داده شد. این بازی راجع به یک پسر ۶ ساله به نام Lucius است که در تاریخ ۶ ژوئن سال ۱۹۶۶ میلادی به دنیا آمده بود و پس از ملاقات با شیطان، به تسخیر او در می‌آید و با کسب توانایی‌های ویژه همانند کنترل ذهن و کنترل از راه دور اشیا، دست به قتل و جنایت می‌زند. Lucius پس از مدتی متوجه می‌شود که پدر واقعی‌اش در واقع خود شیطان است و در این بین، تمامی اعضای خانواده‌اش را به قتل می‌رساند. ادامه داستان نسخه اول این بازی، با نام Lucius II در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. در نسخه دوم بازی، شخصیت Lucius بدون هیچ آسیبی از آتش‌سوزی خانه پدری‌اش خارج می‌شود و پس از آن به بخش روانی بیمارستان St. Benedict منتقل می‌گردد و آن‌جا را هم به ویرانی می‌کشاند. حالا پس از گذشت چهار سال از زمان عرضه نسخه دوم، بازی Lucius III قرار است در دو بخش گیم‌پلی و داستانی به ریشه‌هایش بازگردد.

بازی Lucius III‌ آخرین ماجراجویی شخصیت Lucius خواهد بود و او باید در این نسخه رسالت خود را به پایان برساند؛ رسالتی که استودیوی توسعه‌دهنده، آن را یک روایت داستانی کاملا جدید خوانده است. در نسخه آخر این مجموعه، Lucius به شهر زادگاهش یعنی Winter Hill بازگشته است و باید با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شود.

در توضیحات صفحه استیم بازی، ویژگی‌های زیر نوشته شده است:

  • داستانی عمیق و دقیق را تجربه کنید؛ داستانی که حاوی بسیاری از تجربه‌های احساسی خواهد بود.
  • در نقش یک شخصیت شرور قرار گیرید و زندگی با او را تجربه کنید.
  • از محیط اتمسفریک و پر جزییات بازی لذت ببرید.
  • از توانایی‌های جادویی‌تان استفاده کنید تا به هدف‌تان برسید.
  • در شهر کوچک Winter Hill گشت و گذار کنید و درباره رازهای این شهر و مردمش تحقیق کنید.
  • بیش از بیست موسیقی متن اورجینال لذت‌بخش در بازی وجود دارد که با محیط بازی هم‌خوانی کامل دارد.

بازی Lucius III در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم پی‌ سی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده