// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Shock Tactics

استودیو Point Blank Games با انتشار تریلری بازی Shock Tactics را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، استودیو پوینت‌ بلنک گیمز (Point Blank Games)  بازی استراتژی تاکتیکی Shock Tactics را از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر تریلر هنگام عرضه این بازی نیز منتشر شد که گیم‌پلی آن را به همراه تنظیمات شخصی سازی به نمایش می‌گذارد.

در ادامه می‌توانید داستان و ویژگی‌های بازی Shock Tactics را مطالعه کنید:

کاربران هدایت یک تیم را بر عهره می‌گیرند. تیمی که مسئولیت کاوش و جستجوی سیاره بیگانه‌ای را بر عهده دارد. در حالی که کاربران جستجوی خود را در این سیاره آغاز می‌کنند و به دنبال تکنولوژی بیگانگان می‌روند با موجودات و دشمنان فضایی نیز مبارزه می‌کنند. پایگاه‌های خود را برپا کنید و به دنبال رمز و راز‌های این سیاره بروید و آنها را بر ملا کنید. خودتان را در مقابل نیرو‌های فضایی آماده کنید.

ویژگی‌های بازی Shock Tactics از این قرار است:

  • نبرد‌ گروهی چالش‌برانگیز و تاکتیکی: با شناخت حرکات و رفتار‌های دشمنان خود استراتژی خود را بر روی آنها پیاده کنید و آنها را نابود کنید.
  • ارتقا گروه: با استفاده از انرژی بیگانگان، پایگاه خود را ارتقا دهید و سلاح‌های جدید را بسازید. سربازان خود را آموزش دهید و آنها را به قابلیت‌های متفاوت تجهیز کنید.
  • هدایت کامل: Action Pointها به شما اجازه می‌دهند که هدایت کامل سربازان خود را در دست بگیرید و سیستم Interupt قابلیت تند دویدن را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • تاکتیک‌های تهاجمی: پس از اینکه دشمن بتواند نیروهایش را در موقعیت‌های مخصوص مستقر کند، به آنها حمله کنید و هر چه زودتر آنها را از بین ببرید. ماموریت‌های زمانی خود را با اجرای تاکتیک‌های سرعتی به اتمام برسانید.
  • سیاره دشمن: دنیای این بازی که به صورت انتخابی طراحی و پردازش می‌شود شما را در نقشه‌های غیر تکراری و استراتژی‌های جدید رها می‌کند. در سه محیط مختلف دنیای هِفیست (Hephæst) به دنبال کسب انرژی بیگانگان باشید.
  • سرنوشت سیاره هفیست: داستانی غنی از رمز و راز‌های سیاره هفیست را تجربه کنید و از سرنوشت کهکشان خود با خبر شوید.

بازی Shock Tactics هم اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار آن را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده