نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۶

آهنگساز Banjo-Kazooie: تولید دنباله بازی بعید است

گرنت کرخوپ، آهنگساز Banjo-Kazooie گمان نمی‌کند که نسخه جدیدی از این مجموعه بتواند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

گرنت کرخوپ در جریان ۲۵امین سالگرد بازی Banjo-Kazooie در گفت‌وگو با رسانه Video Games Chronicle اعلام کرد که گمان نمی‌کند نسخه جدیدی از این مجموعه روانه بازار شود. این آهنگساز اعتقاد دارد که نه‌تنها نسخه بعدی کار دشواری را در جذب مخاطب در پیش دارد، بلکه تولید یک دنباله موفق به یک تیم مناسب نیاز خواهد داشت.

گرنت کرخوپ اظهار داشت: «به نظرم [برای تولید نسخه بعدی] باید یک تیم با همان شوخ‌طبعی تیم سابق داشته باشید که تشکیل دوباره آن دشوار است. فکر می‌کنم اگر شرکت Rare تیم مناسب را پیدا کند، از توسعه یک دنباله خوشحال خواهد شد. بااین‌حال گمان نمی‌کنم چنین تیمی وجود داشته باشد. همچنین از استقبال مخاطبان نیز اطمینان ندارم».

مجموعه بازی‌های Banjo-Kazooie پس از انتشار بازی Rare Replay در سال ۲۰۱۵ در سکوت خبری فرو رفت. بازی Rare Replay یک کالکشن از نسخه ریمستر بازی‌های قدیمی‌تر بود و بازی Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts به‌عنوان جدیدترین نسخه این مجموعه در سال ۲۰۰۸ در دسترس کاربران کنسول ایکس باکس 360 قرار گرفت.

در طول این سال‌ها شایعات زیادی از احیای این مجموعه پلتفرمر سه‌بعدی خاطره‌انگیز خصوصا با موفقیت بازی Spyro: Reignited Trilogy و بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شده است. درحال‌حاضر تنها راه تجربه سری بازی‌های Banjo-Kazooie در سیستم‌های امروزی تهیه اشتراک سرویس Nintendo Switch Online و اجرای نسخه Nintendo 64 یا خریداری نسخه ایکس باکس وان بازی Rare Replay است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده