نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸

فروش بازی The Outer Worlds به بیش از ۵ میلیون نسخه رسید

به‌تازگی جدیدترین آمار فروش بازی The Outer Worlds در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بازی The Outer Worlds در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار گرفت. همچنین پورت نینتدو سوییچ این کنسول در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شد. این اثر توسط آبسیدین اینترتینمت روند طراحی و توسعه خود را طی کرد. وظیفه انتشار بازی موردنظر برعهده‌ی شرکت Private Division قرار داشت. ساخته Obsidian موفق به کسب نمره ۸۲ از جانب وبسایت متاکریتیک شد.

جهان و شخصیت اصلی بازی The Outer Worlds

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی قبل تیک تو اینتراکتیو که به‌عنوان شرکت مادر Private Division شناخته می‌شود، نتایج مالی خود را برای سال مالی ۲۰۲۳ میلادی منتشر کرده است. طبق گفته این شرکت فروش جهانی بازی The Outer Worlds از پنج میلیون نسخه عبور کرده است.

جالب است بدانید بازی مورد نظر تا ماه مه سال ۲۰۲۱ میلادی به فروش سه میلیون نسخه رسید. همچنین در اوایل سال جاری پورت نسل نهمی این اثر با‌عنوان The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition در دسترس قرار گرفت.

هما‌ن‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، دنباله اثر موردنظر در سال ۲۰۲۱ میلادی با نام The Outer Worlds 2 در جریان کنفرانس مایکروسافت و بتسدا در E3 به‌صورت رسمی معرفی شد. زومجی در بررسی بازی The Outer Worlds نمره ۸/۵ را برای آن در نظر گرفت. در بخشی از متن بررسی این بازی به قلم محمد صادق تواضعی می‌خوانیم:

«The Outer Worlds جزو آن دسته از بازی‌های نقش‌آفرینی است که تمامی هواداران این دسته از بازی‌ها، باید آن را تجربه کنند. بااینکه این بازی در طراحی دشمنان از نظر عملکرد و مبارزه ضعیف عمل کرده است، اما مبارزات به‌لطف سیستم غنی ارتقای شخصیت، همچنان لذت بخش است و می‌توانید به‌لطف یک داستان جذاب، لحظات سرگرم کننده‌ای را تجربه کنید.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع rpgsite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده