نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲

شایعه: برگزاری رویداد State of Play بعدی در ماه جاری میلادی

براساس اطلاعات جدید جف گراب احتمالا رویداد State of Play بعدی شرکت سونی تا قبل از پایان ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، دو شرکت مایکروسافت و نینتندو در طول هفته‌های گذشته با برگزاری دو رویداد، اطلاعات تازه‌ای را از آثار فرست-پارتی جدید در دست ساخت خود در اختیار علاقه‌مندان قرار دادند. هم‌اکنون تمام نگاه‌ها به سوی شرکت سونی است. در روزهای گذشته، جف گراب، ژورنالیست و اینسایدر معروف صنعت ویدیوگیم با ارائه‌ی گزارشی اعلام کرد که شرکت ژاپنی قصد دارد به‌زودی یک رویداد State of Play را در ماه مارس برگزار کند. از طرف دیگر نیز این شخص ادعا کرد که سونی یک پلی استیشن شوکیس را برای حوالی ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده است. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، خبرنگار نام‌برده‌شده اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی استیت آو پلی را با گیمرها به اشتراک گذاشت.

برنامه State of Play پلی استیشن سونی

درحالی‌که به نظر می‌آمد سونی قصد دارد قسمت بعدی State of Play را در ماه مارس سال جاری میلادی پخش کند، جف گراب به‌تازگی در حساب توییتر خود اعلام کرده است که این رویداد احتمالا قبل از پایان ماه فوریه (تا قبل از تاریخ ۹ اسفند) پخش خواهد شد.

به یاد بیاورید که طبق اعلام رسمی شرکت ژاپنی، هدست واقعیت مجازی PSVR2 در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که قسمت بعدی State of Play این شرکت با محوریت پلی استیشن وی آر ۲ به نمایش در بیاید. در حال حاضر واکنش سونی واکنشی به این شایعات نشان نداده است و تا زمان اعلام تاریخ رسمی برگزاری رویداد‌های نام‌برده‌شده باید منتظر بمانیم. این وسط به نظر می‌رسد که جف گراب همچنان باور دارد پلی استیشن شوکیس جدید در حوالی ماه ژوئن و قبل از شروع آن ماه میلادی برگزار خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده