// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۶

برگزاری لایواستریم توسط استودیو سازنده سری بازی Yakuza در هفته آینده

استودیو Ryu Ga Gotoku قرار است ۱۷ شهریور (۸ سپتامبر) لایواستریمی را به طرفدارها تحویل دهد که در آن شاهد پخش تیزر بازی جدید خواهیم بود.

استودیو سازنده‌ی سری بازی یاکوزا اعلام کرده است در روز ۱۷ شهریور (۸ سپتامبر) قصد دارد لایواستریمی با نام «تلویزیون استودیو Ryu Ga Gotoku، هشتگ 12.5: تریلر پیش‌نمایش که توسط کارگردان برای شما فراهم شده است» را برگزار کند. این لایواستریم با حضور ماسایوشی یوکویاما، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی استودیو و ماسایا سانتو، مدیرتولید استودیو نام‌برده برگزار شود. ساعت پخش آن ۳:۳۰ ظهر به وقت تهران است و ازطریق یوتیوب قادر به تماشای آن خواهید بود.

درحال‌حاضر استودیو Ryu Ga Gotoku در حال ساخت دنباله Yakuza: Like A Dragon و یک مجموعه جدید است. میکورو آساکورا، مبارز MMA در بازدید از این استودیو اولین تصاویر بازی بعدی یاکوزا را منتشر کرد.

این اطلاعات تازه در حالی منتشر می‌شود که سونی مدتی قبل اعلام کرد که هشت بازی یاکوزا در دسترس مشترک‌های پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند. اول از همه بازی Yakuza: Like A Dragon با هر دو نسخه‌ی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تقدیم همه‌ی مشترک‌های پلاس شد. سپس سه بازی Yakuza 0 ،Yakuza Kiwami و Yakuza Kiwami 2 در ماه اوت برای کاربران سطح اکسترا و پرمیوم سرویس پلاس در دسترس قرار گرفتند.

طی ماه‌های آتی بازی Yakuza 6: The Song of Life در دسترس مشترک‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم قرار می‌گیرد. ریمستر سه بازی یاکوزا ۳، یاکوزا ۴ و یاکوزا ۵ نیز قبل از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی به‌دست مشترک‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم می‌رسند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده