// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱

فیل اسپنسر: ایکس باکس تنها روی گیم پس متمرکز نیست

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس توضیح داد که تمام تمرکز بخش گیمینگ مایکروسافت روی Xbox Game Pass نیست.

در مصاحبه‌ی اخیر با مجله Edge، فیل اسپنسر راجع به برنامه‌های این شرکت برای ایکس باکس گیم پس صحبت کرد. در طول مصاحبه او توضیح داد که این سرویس تنها تمرکز ایکس باکس برای آینده‌ی خود نیست. اسپنسر همچنین خاطرنشان کرد که برخلاف تصور اکثر کاربرها، یک پلتفرم نمی‌خواهد فقط روی جنبه‌ای خاص از تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی (مثلا ایکس باکس گیم پس در مایکروسافت و بازی‌های انحصاری پرفروش در سونی) تمرکز کند. در نتیجه رئیس ایکس باکس می‌گوید زمانی را متصور نمی‌شود که همه‌ی کاربران ایکس باکس، اشتراک گیم پس داشته باشند.

او در ادامه گفت: «نمی‌خواهم سر به سر شما بگذارم. اما چیزی که زیاد می‌شنوم این است که «همه چیز در مورد X است» یا «همه چیز در مورد Y یا Z است». ولی وقتی در حال جلو بردن یک پلتفرم هستید، به هر سه مورد توجه می‌کنید. همه‌ی این قابلیت‌ها با هم در پلتفرم وجود دارند. آیا من می‌خواهم که همه‌ی کسانی که ایکس باکس دارند، مشترک گیم پس باشند؟ نه؛ من چنین آینده‌ای را تصور نمی‌کنم. من می‌خواهم که مردم خودشان انتخاب کنند. برخی از مردم می‌خواهند تمام بازی‌هایی را که ما عرضه می‌کنیم، جداگانه بخرند و روی اکانت خود داشته باشند».

درحالی‌که صحبت‌های اسپنسر منطقی هستند، نمی توان انکار کرد که مایکروسافت هزینه‌ی قابل توجهی را صرف تبدیل ایکس باکس گیم پس به مهم‌ترین بخش اکوسیستم بازی‌های خود کرده است و اهمیت بسیار زیادی برای‌آن قائل می‌شود. اسپنسر به‌تازگی گفت که Xbox Game Pass از لحاظ مالی پایدار است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده