// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸

هفته آینده منتظر خبر مهمی از بازی Sifu باشید

باتوجه‌به اعلام تیم توسعه‌دهنده بازی Sifu، باید منتظر انتشار خبر مهمی از آن در هفته آینده باشیم. هرچند که هیچ اشاره‌ای به محتوای این خبر نشده است.

بی‌تردید بازی Sifu یکی از جالب‌ترین آثار مستقلی بود که در سال گذشته معرفی شد و به‌زودی در میان اخبار بازی، اطلاعاتی مهم در رابطه با آن منتشر خواهند شد. این بازی با الهام از هنرهای رزمی شما را در نقش یک جنگجو قرار می‌دهد که به‌دنبال انتقام است. بازی تقریبا تمام تکنیک‌های رزمی کونگ‌فو را دارد و از یک سیستم بسیار جالب بهره می‌برد که با هربار مرگ در بازی، کاراکتر گیمر به تدریج پیرتر می‌شود. Sifu با پشتیبانی «بخش حمایت از بازی‌های مستقل مبتکرانه‌ی پلی استیشن سونی» ساخته شده است و در ابتدا قرار بود طی سال ۲۰۲۱ منتشر شود. اما در ادامه تا اوایل سال ۲۰۲۲ با تأخیر مواجه شد. هم‌اکنون به نظر می‌رسد سازندگان Sifu، مورد دیگری را برای اطلاع‌رسانی در نظر دارند.

در توییتر رسمی تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی اشاره شده است که در هفته‌ی آینده، آن‌ها مورد هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارند. محتوای دیگر این توییت هم چیزی غیر از یک کلیپ ساده از مبارزه در بازی نیست. این وسط باتوجه‌به تقویم شلوغ‌ انتشار بازی‌های بزرگ در ماه فوریه سال آینده، برخی از افزاد می‌گویند که شاید هفته‌ی بعد شاهد تأخیر دوباره‌ی این بازی باشیم. ولی اعلام تأخیر، با «هیجان انگیز» خواندن این خبر جور درنمی‌آید. پس باید امیدوار بود که شاهد تأخیر نباشیم و تریلری جذاب و تازه از Sifu را ببینیم.

بازی Sifu ساخته استودیو Sloclap در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. شوهی یوشیدا، رئیس بخش بازی‌های مستقل پلی استیشن بارها در شبکه‌های اجتماعی از هیجان خود برای تجربه‌ی Sifu صحبت کرده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده