نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳

سونی از نشان PlayStation PC برای نسخه پی سی بازی‌ های خود رونمایی کرد

شرکت سونی اکنون از علامت تجاری PlayStation PC برای انتشار آثار پلی استیشن روی کامپیوتر استفاده می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی از نشان تجاری جدیدی برای بازی‌های کامپیوتری خود رونمایی کرده است. به‌گزارش رسانه‌ی VGC، کاربران استیم اخیراً متوجه شدند که نام ناشر بازی‌های سونی از PlayStation Mobile به PlayStation PC LLC تغییر کرده است. اطلاعات موجود در Corporation Wiki نیز نشان می‌دهند که سونی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ (۱۳ آوریل ۲۰۲۱) برچسب PlayStation PC LLC را به ثبت رسانده است.

این تغییر نام باتوجه‌به سرمایه‌گذاری سونی در زمینه‌ی پورت بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. درحال‌حاضر بازی‌های Horizon Zero Dawn ،Days Gone و Death Stranding در کامپیوتر قابل تجربه هستند و بازی‌های Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted: The Lost Legacy نیز به‌زودی در قالب یک کالکشن تازه با نام Uncharted: Legacy of Thieves در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرند.

سونی اخیراً از راه‌یابی بازی God of War به کامپیوتر خبر داد که استودیوی سانتا مونیکا بر پورت آن نظارت خواهد کرد، اما مسئولیت اصلی ساختش به استودیوی جت‌پک اینتراکتیو سپرده شده است. این بازی در کامپیوتر دارای چند پیشرفت فنی نسبت به نسخه پلی استیشن 4 از جمله بهبود جلوه‌های بصری، نرخ فریم نامحدود و پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض و فناوری DLSS انویدیا است. سونی در ماه اوت اعلام کرد که انتظار راه‌یابی بازی‌های انحصاری بیشتری به کامپیوتر را دارد و آن‌ها اکنون این کار را تحت نشان تجاری جدیدی انجام خواهند داد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده