// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳

نام احتمالی استودیو سازنده بازی جهان باز جدید الکترونیک آرتز

EA نشان تجاری جدیدی را ثبت کرده که احتمالا به استودیویی مربوط می‌شود که این شرکت تازه تأسیس کرده و در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نشان تجاری جدیدی به‌نام Neon Black Studios توسط دفتر مرکزی شرکت الکترونیک آرتز که در ردوود سیتی کالیفرنیا مستقر است، در دفتر ثبت پتنت و نشان تجاری آمریکا و همچنین دفتر دارایی‌های معنوی اتحادیه‌ی اروپا ثبت شده است. این نشان تجاری قرار است در حوزه‌ی «طراحی و ساخت نرم‌افرارهای تعاملی، الکترونیک، ویدیویی و بازی فعالیت داشته باشد» و به‌نظر می‌رسد که به استودیوی جدید و بی‌نام EA مربوط باشد که اخیرا توسط کوین استفنز، معاون ارشد و رئیس سابق استودیوی Monolith Productions تأسیس شده است.

الکترونیک آرتز برای اولین‌بار چند ماه پیش به این استودیوی جدید اشاره و اعلام کرد که در حال ساخت «یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز» است. باتوجه‌به اینکه استودیوی Monilith دو بازی Middle-earth: Shadow of Mordor و Middle-earth: Shadow of War را ساخته است، استفنز با سبک اکشن-ماجراجویی جهان باز آشنایی خوبی دارد.

سامانتا رایان، مدیرکل گروه EA چند ماه پیش مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیمز اینداستری داشت. رایان رئیس استودیوی Monolith در دهه‌ی ۹۰ میلادی بود و مصاحبه‌گر در جایی از او می‌پرسد که آیا استودیوی جدید آن‌ها در حال کار روی یک آی‌پی جدید و اوریجینال است یا نسخه‌ی تازه‌ای از یک مجموعه بازی قدیمی را می‌سازد؟ که رایان از پاسخ به این سؤال صرف‌نظر کرد.

او درعوض توضیح داد: «ما هنوز باید موارد مهمی را در استودیو تعیین کنیم. برای مثال، ماهیت و سبک بازی‌های ما چه باشد؟ این بازی‌ها چقدر بزرگ باشند؟ استودیو را چقدر و تا کجا رشد و گسترش دهیم؟ من و کوین هردو می‌دانیم که تعیین موارد پایه‌ای یک استودیو «به‌شکل درست» چقدر مهم است و کوین برای تعیین این موارد عجله‌ای ندارد. وقتی برای شروع کار یک استودیو عجله می‌کنید، به خود فرصت نمی‌دهید که درباره‌ی مواردی به این مهمی عمیقا تامل کنید. پس چرا در این خصوص عجله کنیم؟»

رایان در ادامه می‌گوید: «من کوین را خوب می‌شناسم. می‌دانم که او یک تیم قوی و بااستعداد تشکیل و بازی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهد داد. نمی‌خواهم به این خاطر که چیزی را به من ثابت کند، در شروع کار استودیوی جدید عجله کند. می‌خواهم کارها به‌درستی انجام شوند و می‌دانم که کوین گروهی قوی گردهم می‌آورد.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده