نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱

بازی‌ های جدید ماه اوت ایکس باکس گیم پس؛ از Psychonauts 2 تا Twelve Minutes

مایکروسافت ساعاتی پیش فهرست بازی‌های نیمه دوم ماه اوت گیم پس را منتشر کرد که در میان آن‌ نام Twelve Minutes، بازی Psychonauts 2 و چند اثر دیگر نیز به چشم می‌خورد.

به‌تازگی مایکروسافت فهرست اسامی بازی‌های رایگان جدید ماه اوت مشترکین سرویس گیم پس را منتشر کرد. براین‌اساس نام آثار بزرگ و مجبوبی چون Humankind، بازی ریسینگ NFS Heat، دو نسخه از مجموعه جنگ ستارگان یعنی Star Wars Battlefront 2 و Star Wars Jedi: Fallen Order نیز دیده می‌شود.

براساس اطلاعات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، دو روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۸ مردادماه مشترکین سرویس گیم پس روی پلتفرم پی سی و همپنین ازطریق کلاود می‌توانند ماجراجویی مترویدوینیای Recompile را به‌صورت رایگان تجربه کنند. البته باید خاطرنشان کرد که در همین روز دو اثر دیگر یعنی Train Sim و بازی مورد انتظار Twelve Minutes نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و ۶ روز پس از عرضه بازی‌های ذکرشده مشترکین گیم پس در تاریخ سه شهریور ماه می‌توانند بازی Psychonauts 2، ساخته استودیوی دابل فاین را نیز به‌رایگان تجربه کنند. 

 عکسی از شخصیت‌های بازی Psychonauts 2

یکی از شگفتی‌های این ماه مایکروسافت را باید به حضور ریمیک بازی Myst اشاره کرد. اثری که برای اولین‌بار اواخر سال ۲۰۱۰ برای هدست واقعیت مجازی آکیولوس ریفت منتشر شد و حال قرار است در اختیار کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت نیز قرار گیرد. 

البته چنانچه اشتراک سرویس محبوب ردموندی‌ها را داشته باشید در جریان هستید که معمولا در هر ماه درکنار اضافه شدن بازی‌های جدید، تاریخ انقضای حضور آثاری نیز به سر می‌رسد. حال در ماه اوت قرعه این داستان به چهار بازی Blair Witch، بازی Double Kick Heroes، بازی شبیه‌ساز بسکتبال NBA 2K21 و همچنین Stranger Things 3: The Game رسیده و تا پایان ماه از سرویس گیم‌ پس حذف خواهند شد.

حال نوبت شما است تا درصورتیکه از سرویس ایکس باکس گیم پس استفاده می‌کنید، نظرات خود درخصوص فهرست ارایه شده را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده