نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۴

تاریخ انتشار بسته الحاقی Path Of Exile به دلیل تأخیر در عرضه Cyberpunk 2077 به تعویق افتاد

استودیوی Grinding Gear Games ازطریق وبسایت رسمی خود اعلام کرد که به‌دلیل تعویق زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 و هم‌زمان شدن تاریخ انتشار جدید آن با بسته الحاقی 3.13 بازی Path of Exile، برنامه ریزی خود را تغییر داده است.

براساس متن بیانیه‌ای که در وبسایت رسمی استودیوی گرایندینگ گیر گیمز منتشر شده، ابتدا قرار بر این بود بسته گسترش دهنده بازی Path of Exile در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) منتشر شود. حتی توسعه‌دهندگان این بازی یک هفته قبل، درباره جزئیات بیشتری از محتوای این بسته و چالش‌هایی که در پی شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا در مقابل آن‌ها قرار گرفته صحبت کرده بودند. اما بعد از اینکه سی در پراجکت رد دیروز خبر تأخیر مجدد در زمان انتشار بازی اکشن و ماجراجویی Cyberpunk 2077 تا ۱۰ دسامبر را اعلام کرد، سازندگان Path of Exile تصمیم گرفتند را خود را «از سر راه کنار بکشند!».

در متن رسمی استودیوی گرایندینگ گیر گیمز نوشته شده:

«ما قصد نداریم که بازیکنان خود را در موقعیتی قرار دهیم که مجبور به انتخاب بین این دو بازی باشند. بنابراین تصمیم گرفتیم که خود را از سر راه کنار کشیده و زمان انتشار Path of Exile 3.13  را تا ژانویه به تأخیر بیندازیم. در این مدت، فقط می‌توانیم به Kuduku دعا کنیم که این بازی دوباره تأخیر نخورد!»

گیم پلی بازی Path of Exile

باوجود تغییر زمان عرضه جدیدترین بسته گسترش دهنده بازی Path of Exile، سازندگان این بازی اطمینان دادند که فرایند توسعه آن تا اواسط دسامبر به پایان خواهد رسید. ظاهراً در این مدت، کار روی بسته 3.14 نیز شروع خواهد شد.

بازیکنان بازی Path of Exile باید در طول تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ حداقل انتظار یک رویداد چند هفته‌ای مانند Flashback را داشته باشند. استودیوی سازنده این بازی اعلام کرده که تأخیر در زمان عرضه بسته الحاقی جدید این بازی تأثیری روی برنامه‌ریزی قبلی آن‌ها برای توسعه آپدیت‌های بعدی نخواهد داشت اما می‌تواند در برنامه‌ریزی عرضه محتوای جدید در سال ۲۰۲۱ تغییر ایجاد کند.

باوجود برنامه ریزی قبلی گرایندینگ گیر برای انتشار نسخه بتای بازی  Path of Exile 2  در اواخر ۲۰۲۰، این شرکت اعلام کرد که برنامه‌ریزی آن‌ها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و در نتیجه انتشار بتای Path of Exile 2 در سال ۲۰۲۰ ممکن نخواهد بود. ظاهراً هدف فعلی استودیو سازنده Path of Exile تمرکز روی لیگ‌های فعلی و آماده کردن آن‌ها برای زمان‌های اعلام‌شده یا داشتن حداقل تأخیر ممکن است.

سی‌دی پراجکت چند هفته‌ی قبل گفته بود که امکان ندارد تاریخ عرضه‌ی بازی را عقب بیاندازد و حالا این اتفاق رخ داده است. جف کیلی، برگزارکننده‌ی مراسم گیم اواردز هم در واکنش به این خبر گفته بود که حالا بازی Cyberpunk 2077 فقط توانایی شرکت در گیم اواردز 2021 را دارد و در گیم اواردز 2020 شرکت داده نمی‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده