// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷

سایبرپانک 2077 مجددا تاخیر خورد؛ بازی در گیم اواردز امسال شرکت داده نخواهد شد

در کمال ناباوری شرکت سی‌دی پراجکت مجددا اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 سه هفته تأخیر خورده است و ۱۰ دسامبر عرضه می‌شود.

درحالی‌که دقیقا دیروز صفحه‌ی رسمی بازی «سایبرپانک 2077» در شبکه‌های اجتماعی روی عرضه بازی در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) تاکید داشت، حالا مجددا سی‌دی پراجکت این تاریخ را تا ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) عقب انداخت. سی‌دی پراجکت چند هفته‌ی قبل گفته بود که امکان ندارد تاریخ عرضه‌ی بازی را عقب بیاندازد و حالا این اتفاق رخ داده است. جف کیلی، برگزارکننده‌ی مراسم گیم اواردز هم در واکنش به این خبر گفت که حالا بازی Cyberpunk 2077 فقط توانایی شرکت در گیم اواردز 2021 را دارد و در گیم اواردز 2020 شرکت داده نمی‌شود.

سی‌دی پراجکت علت این تأخیر جدید را کار روی آپدیت روز عرضه‌ی بازی و تست کامل آن روی تمامی پلتفرم‌های مقصد می‌داند. این در حالی است که مدتی قبل جیسون شرایر اعلام کرده بود حتی برخی از خود اعضای تیم ساخت بازی نیز از گلد شدن آن ابراز تعجب کرده‌اند و به او گفته‌اند که کار سختی برای آماده‌سازی آپدیت روز عرضه‌ی بازی دارند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده