نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

فروش فیلم Aladdin در آمریکای شمالی از مرز 300 میلیون دلار عبور کرد

در ادامه فروش بسیار موفق فیلم Aladdin، فروش این فیلم لایو اکشن در گیشه آمریکای شمالی از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

فیلم Aladdin (علاالدین) با افتتاحیه‌ای فراتر از انتظار کار خود را در گیشه آغاز کرد و مدتی پیش اعلام شد که فروش جهانی این فیلم لایو اکشن نیز از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش موفق فیلم علاالدین در ششمین هفته اکرانش همچنان ادامه دارد. همانطور که پیش از این پیش بینی می‌شد، فیلم Aladdin در ششمین آخر هفته اکران خود حدود ۹.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروش آن از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کند. بدین ترتیب مجموع فروش این فیلم لایو اکشن تا پایان ششمین هفته اکرانش به رقم ۳۰۵.۸ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، فروش خارجی فیلم Aladdin نیز فراتر از انتظار ادامه داشت و تا پایان این هفته، فروش جهانی این فیلم تا رقم ۸۷۴.۱ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

Aladdin

پس از فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) با فروش ۴۲۶.۸ میلیون دلار و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) با فروش ۸۴۱.۳ میلیون دلار، فیلم Aladdin به سومین فیلمی تبدیل شده که فروش آن در گیشه آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۹ از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرده است و علاوه بر این، فیلم علاالدین چهارمین فیلم از فیلم‌های لایو اکشن اقتباس شده از انیمیشن‌های کلاسیک والت دیزنی بوده که فروش آن از مرز ۳۰۰ میلیون عبور کرده است. حال باید دید که فیلم Aladdin می‌تواند از پس ماموریت غیر ممکنی دیگر به‌نام رسیدن به فروش یک میلیاردی نیز بربیاید یا سرانجام شاهد توقف این فروش بسیار موفق خواهیم بود.

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس، آلن تودیک در نقش یاگو و نومان اکار در نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز)، بوده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده