نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

بازسازی Aladdin یک فیلم موزیکال خواهد بود

گای ریچی تایید کرد که فیلم لایو اکشن علاالدین (Aladdin)، یک فیلم موزیکال خواهد بود.

موفقیت فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) باعث شد که کمپانی والت دیزنی تصمیم بگیرد فیلم های موزیکال بیشتری تولید و منتشر کند. این کمپانی در حال ساخت فیلم‌های لایو اکشن بیشتری از جمله شیر شاه (The Lion King) به کارگردانی جان فاورو، دامبو (Dumbo) به کارگردانی تیم برتون و مولان (Mulan) به کارگردانی نیکی کارو، است و به نظر می‌رسد این فیلم‌ها قرار است به شکل موزیکال تولید و منتشر شوند. به همین دلیل است که فاورو تصمیم دارد از بیانسه، بازیگر و خواننده برنده جایزه گرمی،‌ برای صداپیشگی شخصیت نالا در فیلم The Lion King استفاده کند. در مارس ۲۰۱۷، کارو اعلام کرد که فیلم Mulan موزیکال نخواهد بود؛ اما او چند هفته بعد حرف خود را تغییر داد و اعلام کرد که این فیلم قطعا یک فیلم موزیکال است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گای ریچی تایید کرده است که فیلم Aladdin نیز یک فیلم موزیکال خواهد بود. به نظر می‌رسد که او قصد دارد طرفداران انیمیشن اصلی Aladdin با صداپیشگی رابین ویلیامز را (که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد) حفظ و راضی کند.

به مناسبت اکران فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، ریچی مصاحبه‌ای را با وب‌سایت نردیست انجام داد. او گفت که خیلی سخت است که فیلم Aladdin یک فیلم موزیکال نباشد. با این حال، ریچی اضافه کرد که برای صحبت کردن در مورد محتوای فیلم خیلی زود است؛ چرا که فیلمنامه هنوز در مراحل اولیه شکل گرفتن است. ریچی گفت:

در حال حاضر من تنها کسی هستم که در این پروژه حضور دارم. بنابراین من همچنان به دنبال بررسی و انتخاب بازیگران فیلم هستم و ما هنوز بازیگران مورد نظر خود را پیدا نکرده‌ایم. ما هنوز مسیری را که دقیقا قصد دنبال کردن آن را در این فیلم داریم، مشخص نکرده‌ایم و من مطمئن هستم که در برخی از مراحل ساخت فیلم، این موضوع به مرور مشخص خواهد شد؛ اما در حال حاضر کمی زود است که در مورد آن صحبت کنیم.

Aladdin

پیش از این، شین بیلی، تهیه‌کننده فیلم Aladdin، گفته بود که این اثر، یک فیلم پر انرژی و موزیکال از ریچی خواهد بود و به نظر می‌رسد که وی حرف بیلی را در مصاحبه خود تایید کرده است. با این حال، انتخاب بازیگران فیلم Aladdin مثل یک معما و پازل به نظر می‌رسد. طبق آگهی استخدام والت دیزنی، این کمپانی در نظر دارد برای بازیگر نقش علاالدین و پرنسس یاسمن از بازیگران کمتر شناخته شده و نزدیک به شخصیت‌های انیمیشن اصلی استفاده کند. با این حال، دیزنی مذاکرات خود را با ویل اسمیت برای صداپیشگی شخصیت جینی (غول چراغ جادو) آغاز کرده است.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Aladdin اعلام نشده است؛ اما گفته می‌شود که فیلمبرداری این فیلم قرار است از ماه جولای امسال (تیر-مرداد) آغاز شود و به نظر می‌رسد به‌زودی فهرست بازیگران این فیلم نیز رسما تایید و اعلام شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده