نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

شروع فراتر از انتظار فیلم Aladdin در هفته روز یادبود - بروزرسانی شد

برخلاف منتقدین، فیلم Aladdin موفق شد نظر تماشاگران را جلب کند و شروع بسیار موفق و فراتر از انتظاری را در گیشه داشته باشد.

بروزرسانی: طبق آمار جدید منتشر شده، فیلم Aladdin بیش از برآوردهای اولیه فروش کرده و این فیلم لایو اکشن در سه روز اول اکران خود حدود ۹۰.۴ میلیون دلار و در چهار روز اول اکران، حدود ۱۱۲.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده است. همچنین مجموع فروش جهانی فیلم Aladdin نیز تا ۲۳۳.۷ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Aladdin (علاالدین) آغاز شده است، اما این فیلم نتوانست نظر مثبت بیشتر منتقدان را به خود جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم لایو اکشن و موزیکال کمپانی والت دیزنی عملکردی فراتر از انتظارات و پیش بینی‌ها را در گیشه داشته است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فیلم Aladdin در سه روز اول اکرانش در آمریکای شمالی حدود ۸۶.۱ میلیون دلار فروش کرده تا علاوه بر صدرنشینی در این هفته گیشه آمریکا و جهانی، به صدرنشینی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) تنها پس از یک هفته خاتمه دهد. همچنین فروش این فیلم در چهارمین روز اکرانش که هفته روز یادبود است، به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افزایش خواهد یافت. طبق پیش‌بینی‌ها، فروش داخلی این فیلم در روز دوشنبه به ۱۰۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی افزایش خواهد یافت که حتی پیش‌بینی می‌شود که فیلم علاالدین می‌تواند روز چهارم اکرانش را با فروش ۱۱۰ میلیون دلار نیز به پایان برساند.

Aladdin

خبر خوب برای فیلم Aladdin و والت دیزنی این است که این فیلم سینمااسکور A را از تماشاگران دریافت کرده که نشان از رضایت تماشاگران از این فیلم لایو اکشن و موزیکال داشته است و دیزنی امیدوار است که این فیلم به فروش خوب خود در ادامه این هفته و هفته‌های آینده که رقیبان بزرگ بسیاری نیز اکران خواهند شد، ادامه دهد. پیش از این پیش‌بینی می‌شد فیلم Aladdin در سه روز اول اکرانش بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار و در چهار روز اول حداکثر تا ۷۵ میلیون دلار فروش کند. همچنین فیلم Aladdin حدود ۱۲۱ میلیون دلار در ۵۶ کشور دیگر نیز فروش کرده تا بدون احتساب فروش روز دوشنبه، این فیلم ۲۰۷.۱ میلیون دلار در اولین هفته اکرانش در سراسر جهان فروش کند. انیمیشن Aladdin در سال ۱۹۹۲ به‌روی پرده‌های سینما رفته بود که در مجموع ۵۰۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس، آلن تودیک در نقش یاگو و نومان اکار در نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز)، بوده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده