نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تجربه رایگان سری بازی‌های گرشاسب به مناسبت زادروز فردوسی

به مناسبت زادروز فردوسی، فروشگاه هیولا سری بازی‌های گرشاسب را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. 

اول بهمن، زادروز فردوسی است و به دلیل اهمیت این روز، هیولا برای بازیکنان ایرانی هدیه‌ی ویژه در نظر گرفته است. این هدیه، سری بازی‌های گرشاسپ است که به مناسبت زادروز فردوسی، به مدت پنج روز از ۱ بهمن تا جمعه ۵ بهمن به صورت رایگان در فروشگاه هیولا در دسترسی خواهند بود.

حکیم ابوالقاسم فردوسی با سرایش شاهنامه، ادبیات فارسی را وارد مسیر تازه‌ای کرد. استودیو فن‌افزار در سال ۱۳۸۹ با الهام از این اثر، بازی «گرشاسپ: گرز ثریت» را روانه بازار کرد که تجربه‌ای با‌کیفیت بود و به همین دلیل هم در ادامه، دنباله این بازی هم با نام «گرشاسپ: راز اژدها» ساخته شد. در سال‌های پیش علاقه‌مندان برای تهیه این بازی و سایر بازی‌های آن دوران با مشکلات زیادی روبرو بودند ولی با آغاز به کار فروشگاه هیولا، دوستداران بازی‌های ایرانی امکان تجربه سری گرشاسپ و سایر بازی‌های آن زمان را به راحتی و با قیمت مناسب، به دست آورده‌اند.

بازی گرشاسب در سبک اکشن ماجراجویی و با نمای سوم شخص است که برای پلتفرم پی‌سی منتشر شد. در این بازی شما در نقش گرشاسپ، یکی از پهلوانان باستانی شاهنامه، باید در پی یافتن گرز ثریت و نجات مردم خود از دست لشکر آژی‌دهاک، به جدال با دیوها و سربازان تاریکی بروید تا بتوانید روشنایی را به سرزمین تاریخی خونیرَث بازگردانید.

گرشاسپ را همچنین می‌توان اولین بازی موفق ایرانی در خارج از کشور دانست. چندی پیش به مناسبت سالروز آغاز به فعالیت فروشگاه هیولا، سری گرشاسپ با تخفیف ویژه عرضه شده بود و این بار شما از اول تا پنجم بهمن با ورود به سایت هیولا و انجام ثبت‌نام (در صورتی که قبلا ثبت‌نام نکرده‌اید) می‌توانید این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید تا علاوه بر تجدید خاطره‌ با آن، از انجام بازی لذت ببرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده