// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

دو باندل جدید پلی استیشن VR معرفی شد

کمپانی سونی از جدیدترین باندل‌های پلی استیشن VR که شامل محتویات مختلف با قیمت‌ متفاوت می‌شود، رونمایی کرد.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جدیدتری اخبار کنسول‌های بازی از دو باندل جدید پلی استیشن VR رونمایی کرد که قرار است در پاییز سال جاری عرضه شود.

اولین باندل برای دو بازی Creed: Rise to Glory و Superhot VR در نظر گرفته شده است. محصول یاد شده با قیمت ۳۵۰ دلار در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ماه) عرضه می‌شود. باندل‌های یاد شده شامل هدست پلی استیشن VR، دوربین پلی استیشن، دیسک دمو (نسخه 2.0)، یک جفت کنترلر Move پلی استیشن، شماره سریال دانلود Superhot VR و دیسک فیزیکی Creed: Rise to Glory می‌شود.

پس از عرضه این محصول در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر ماه) شاهد عرضه باندل Astro Bot Rescue Mission و Moss پلی استیشن VR خواهیم بود. این باندل که با قیمت ارزان‌تر ۳۰۰ دلار عرضه می‌شود شامل کنترلر‌های Move نمی‌شود. نسخه دیجیتالی بازی Moss به همراه دیسک فیزیکی بازی Astro Bot Rescue Mission ضمیمه این باندل شده است.

عکس دو باندل پلی استیشن VR را که امروز معرفی شده است، در پایین می‌توانید مشاهده کنید.

PSVR Bundles

به تازگی کمپانی سونی اعلام کرده است که پلی استیشن VR فروش قابل قبولی داشته است و آنها توانسته‌اند بیش از ۳ میلیون نسخه در دنیا عرضه کنند. همچنین این کمپانی قیمت این محصول را کاهش داده است و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۹۹ دلار یک دستگاه را از آن خود کنند.

 برای اطلاع بیشتر از این محصول با کلیک روی این لینک می‌توانید به مقاله بررسی پلی استیشن VR در زومجی راه پیدا کنید و در حالی که با آن آشنا می‌شوید می‌توانید ویدیو جعبه گشایی‌اش را نیز تماشا کنید.

 نظرات خود را در مورد دو باندل معرفی شده با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده