// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

فروش هدست واقعیت مجازی Playstation VR به سه میلیون دستگاه رسید

کمپانی سونی اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی این کمپانی یعنی Playstation VR در بازارهای جهانی بیش از سه میلیون دستگاه فروش داشته است.

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR که پیش از عرضه با اسم رمز Project Morpheus شناخته می‌شد، در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی Sony (سونی) عرضه شد. این هدست که دارندگان کنسول پلی استیشن 4 را قادر به تجربه طیف گسترده‌ای از محتواهای واقعیت مجازی می‌کند، دارای ویژگی‌هایی همچون پنل ۵.۷ اینچی OLED با رزولوشن 1080p و صدای سه بعدی است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی آمار فروش هدست مذکور و محتوا‌های مبتنی بر آن را اعلام کرده است.

این کمپانی با انتشار پستی در وبلاگ پلی استیشن خبر از فروش سه میلیون دستگاه از پلی استیشن VR از زمان عرضه در حدود دو سال قبل در سرتاسر جهان داده است. همچنین در بخش دیگری کمپانی سونی اعلام کرده است که فروش بازی‌ها و تجربه‌های واقعیت مجازی هدست PS VR به تعداد ۲۱.۹ میلیون نسخه بوده است. علاوه بر اعلام میزان فروش سخت افزاری و نرم افزاری بخش واقعیت مجازی پلتفرم پلی استیشن، کمپانی سونی ۱۰ بازی که بیشترین محبوبیت و بالاترین سهم از وقت اختصاص یافته به تجربه بازی‌ها را در بین دارندگان هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR دارند، معرفی کرده است. این لیست به شرح زیر است:

کمپانی سونی به مناسبت دستاورد این کمپانی در فروش هدست PS VR و استقبال بازیکنان از آن، تا روز ۲۸ آگوست (۶ شهریور) بازی های این هدست را با تخفیف در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از بین این بازی‌ها می‌توان به Bow to Blood ، Torn ، Animal Force ، Pixel Gear و Smashbox Arena اشاره کرد که با تخفیف های ۲۰ تا ۶۰ درصد قابل خرید هستند. لیست کامل بازی در صفحه مربوطه در فروشگاه پلی استیشن قابل مشاهده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده