نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

قسمت بعدی فیلم Mad Max با نام The Wasteland اکران می شود

کمتر از یک هفته از اکران فیلم پر تب و تاب Mad Max: Fury Road می‌گذرد و جورج میلِر، کارگردان موفق این فیلم اعلام کرده قسمت بعدی این فیلم که در آینده‌ای نزدیک ساخته می‌شود، با نام Mad Max: The Wasteland اکران می‌شود. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.

میلر سال‌ها است که در رابطه با چند پروژه سینمایی از دنیای Mad Max صحبت می‌کند و پس از اکران Fury Road، وی در مورد قسمت بعدی این فیلم صحبت کرده است:

ما یک نمایش‌نامه و داستان دیگر از دنیای Mad Max داریم. به دلیل این‌که در اکران فیلم Mad Max: Fury Road تاخیر ایجاد شد و ما هم وظیفه نگارش داستان پیش‌زمینه را داشتیم، داستانی که برای این دنیا تولید کرده بودیم گسترش یافت.

میلر در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد قسمت بعدی فیلم جنگجوی جاده‌ها با نام The Wasteland روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

کارگردان باسابقه این فیلم همچنین اعلام کرد در طول مراحل تولید Fury Road، میلر پیشنهاد کرده بود به جای این پسوند از کلمه Furiosa استفاده کنند. اگرچه هنوز بازگشت چارلیز تِرون، ستاره دنیای هالیوود به قسمت بعدی فیلم Mad Max تایید نشده، اما به دلیل قرارداد کاری‌ امضا شده میان تام هاردی و ناشر این فیلم، این شخص حداقل تا سه قسمت بعدی این فیلم به عنوان شخصیت اول ایفای نقش خواهد کرد.

ظاهرا روزهای خاطره‌انگیزی برای طرفداران سرزمین‌های خشک، ماشین‌های عجیب و غریب و مبارز زخم‌خورده جاده‌ها در راه است.

فیلم Mad Max: Fury Road که تنها چند روز از اکران آن می‌گذرد، هم‌اکنون با میانگین امتیازات ۸۹ در وبسایت متاکریتیک یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی چند سال اخیر شناخته می‌شود. این فیلم در چند روز ابتدایی اکران خود توانست با درآمدی بالغ بر ۴۴.۴ میلیون دلار و با کنار زدن Avengers: Age of Ultron، در رده‌ی دوم پرفروش ترین فیلم‌های باکس‌آفیس قرار بگیرد.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده