نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷

ظاهر بسیار متفاوت کریستین بیل در تصاویر جدید فیلم Thor 4

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده که در آن شاهد ظاهر بسیار متفاوت کریستین بیل در نقش شرور فیلم هستیم.

خرداد امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder رسما به پایان رسید، اما ظاهرا هنوز بخش‌هایی از فیلم‌برداری فیلم باقی‌مانده است. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor 4 فاش شده که در آن شاهد حضور کریستین بیل در نقش شرور و منفی فیلم هستیم. طبق تصاویری که دیلی‌میل منتشر کرده، کریستین بیل که قرار است نقش شخصیت شرور و منفی گور سلاخ خدایان (Gorr the God Butcher) بازی کند، حالا با ظاهری بسیار متفاوت در پشت صحنه فیلم Thor: Love and Thunder دیده شده است:

کریستین بیل در نقش گور سلاخ خدایان با ظاهری بسیار متفاوت در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Thor: Love and Thunder در مالیبو

طبق گفته منابع نزدیک، فیلم‌برداری بخش اصلی فیلم Thor: Love and Thunder هم‌اکنون به پایان رسیده، اما مدتی می‌شود اعضای تیم تولید در مالیبو، شهری در غرب لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا جمع شده‌اند که احتمالا قرار است صحنه‌های اضافه را فیلم‌برداری کنند. البته برخی می‌گویند شاید فیلم‌برداری دوباره فیلم از هم‌اکنون آغاز شده باشد و باتوجه‌به اینکه تایکا وایتیتی هم‌اکنون در آمریکا حضور دارد، محل تولید بخش‌های اضافه و مانده فیلم تغییر کرده است. همچنین شاید درنهایت نیازی به حضور کریس همسورث نباشد یا تنها برای صحنه‌های کوتاهی به آمریکا بیاید.

ظاهر کریستین بیل در نقش گور سلاح خدایان شاید از این نظر توانسته مورد توجه قرار بگیرد که برخلاف انتظار اولیه، قرار نیست شاهد یک نسخه کاملا CGI از این شخصیت در فیلم Thor: Love and Thunder باشیم که البته تایکا وایتیتی قبلا نیز با لباسی تقریبا مشابه کورگ ظاهر شده بود تا اینکه مانند قسمت قبل یک شخصیت کاملا CGI باشد. البته قابل انتظار است که ظاهر و چهره این شخصیت با CGI تکمیل شود، اما به‌نظر می‌رسد مارول در نظر دارد تا سطح استفاده از جلوه‌های ویژه را در فیلم‌های آینده خود کاهش دهد. در هر حال انتظار می‌رود ظاهر او در فیلم تفاوت بیشتری نسبت به این تصاویر داشته باشد.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده