نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

کریس پرت برای ایفای نقش استار-لرد به بازیگران فیلم Thor: Love & Thunder پیوست

کریس پرت نقش استار-لرد را در فیلم Thor: Love & Thunder بازی می‌کند که سکان هدایت آن در دستان تایکا وایتیتی قرار دارد.

فیلم Thor: Love & Thunder (ثور: عشق و صاعقه) برای فیلم‌برداری در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۱ (دی یا بهمن سال ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگران این اثر ابرقهرمانی باری دیگر با پیوستن یکی از بازیگران دنیای سینمایی مارول گسترش یافته است. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، کریس پرت، بازیگر فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) نقش پیتر کوییل یا استار-لرد را در چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Thor شرکت مارول ایفا خواهد کرد. استار-لرد و ثور صحنه‌های جذاب و خنده‌داری در فیلم‌های Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) و Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) داشتند و ایزد آذرخش در پایان «انتقام‌جویان: پایان بازی» برای بازگشت به فضا به نگهبانان کهکشان پیوست.

تابه‌حال هیچ سخنی از حضور سایر اعضای نگهبانان کهکشان در فیلم Thor: Love & Thunder به میان نیامده است، اما مشارکت استار-لرد به احتمال زیاد زمینه را برای پیوستن سایر اعضای گروه فراهم می‌کند. باتوجه‌به بازگشت ناتالی پورتمن برای ایفای نقش جین فاستر، ایزد آذرخش تازه و تسا تامپسون برای ایفای نقش والکری می‌توان گفت که با اثر بسیار شلوغی طرف خواهیم بود. البته کریستین بیل، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای بازی در فیلم The Fighter (مشت‌زن) نیز اخیراً برای ایفای یک نقش نامعلوم به بازیگران این فیلم پیوست و از قرار معلوم در نقش کاراکتری شرور ظاهر می‌شود. مدتی قبل تأیید شد که تایکا وایتیتی باری دیگر به‌عنوان صداپیشه‌ی کورگ در فیلم فعالیت می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که کریس پرت پیش از اینکه برای نقش‌آفرینی در فیلم «ثور: عشق و صاعقه» به استرالیا سفر کند، سر صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم علمی-تخیلی The Tomorrow War (جنگ فردا) به کارگردانی کریس مک‌کی حاضر شود.

کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر، کریستین بیل در نقش نامعلوم، تسا تامپسون در نقش والکری و تایکا وایتیتی در نقش کورگ از بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder به ایفای نقش می‌پردازند. تایکا وایتیتی که کارگردانی فیلم‌های Thor: Ragnarok (ثور: رگنراک)، What We Do in the Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و Jojo Rabbit (جوجو خرگوشه) را در کارنامه دارد، قسمت چهارم فیلم Thor را کارگردانی خواهد کرد و در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن جنیفر کیتین رابینسون را یاری می‌کند. کریس همسورث اخیراً اعلام کرد که در فیلم Thor: Love and Thunder با نسخه‌ی متفاوتی از ثور ملاقات خواهیم کرد و تایکا وایتیتی کماکان روی فیلم‌نامه‌ی آن کار می‌کند. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده