نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

برادران کوئن سریال جدید خود را از شبکه نت فلیکس پخش می‌کنند

برادران کوئن تصمیم دارند سریال جدید خود را که منتخب‌نامه‌ای در ژانر وسترن است، از طریق شبکه نتفلیکس پخش کنند.

شبکه نت فلیکس سریال باکیفیت جدید خود را به صورت رسمی معرفی کرد. جوئل و ایتن کوئن، دو برادر کارگردان خوش‌نام و صاحب سبک سینما که جوایزی متعدد از جمله جایزه اسکار و جایزه جشنواره کن را در کارنامه‌ی درخشان خود دارند، سازندگان سریال جدید شبکه استریم نت‌فلیکس با نام The Ballad of Buster Scruggs (چکامه باستر اسکراگز) هستند. این سریال برای پخش در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است. نویسندگی سریال The Ballad of Buster Scruggs نیز بر عهده برادران کوئن است و آناپورنا پیکچرز تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار خواهد بود.

متن توصیفی رسمی شبکه نت‌فلیکس را در این رابطه می‌خوانیم:

منتخب‌نامه‌ای وسترن که شامل شش داستان از سرزمین‌های آمریکا می‌شود و با نگاه منحصر‌به‌فرد و بی‌همتا جوئل و ایتن کوئن روایت خواهد شد. هر قسمت داستانی جداگانه از سرزمین غرب را به تصویر می‌کشد.  

تیم بلیک نلسون که در فیلم ادیسه‌وار O Brother, Where Art Thou شاهد نقش‌آفرینی وی بودیم، تنها بازیگری است که حضورش در سریال The Ballad of Buster Scruggs قطعی شده است. 

سیندی هالند، مدیر محتوایی شبکه نت‌فلیکس، نیز در این رابطه چنین گفت:

برادران کوئن کارگردانانی رؤیاگرا، داستان‌سرایانی چیره‌دست و زبان‌شناسانی متفاوت‌اند. بسیار خشنود و البته هیجان‌زده‌ایم که شبکه نتفلیکس میزبان چنین افرادی مستعد و خوش‌قریحه است.

Coen-II

برادران کوئن آثار متفاوتی را در ژانرهای مختلف کارگردانی کرده‌اند که از این میان می‌توان به فیلم‌هایی همچون Barton Fink (بارتون فینک - ۱۹۹۱)، The Big Lebowski (لبافسکی بزرگ - ۱۹۹۸)، O Brother, Where Art Thou (ای برادر، کجایی؟ - ۲۰۰۰)، No Country for Old Men (جایی برای پیرمردها نیست - ۲۰۰۷)، Burn After Reading (بعد از خواندن بسوزان - ۲۰۰۸)، True Grit (شجاعت واقعی - ۲۰۱۰)، Inside Llewyn Davis (درون لوین دیویس - ۲۰۱۳) و Hail, Caesar (درود بر سزار - ۲۰۱۶) اشاره کرد. فیلم Fargo (فارگو - ۱۹۹۶) نیز از دیگر آثار برتر این دو برادر به شمار می‌رود. سریال بسیار خوش ساخت فارگو که چندی پیش فصل سوم آن به پایان رسید، اقتباسی از این فیلم است. جوئل و ایتن کوهن تهیه‌کنندگی این سریال کمدی سیاه، جنایی و درام را بر عهده داشتند.

جوئل و ایتن کوهن نیز در سخنانی کوتاه خبر پخش این سریال را از شبکه نت‌فلیکس اعلام کردند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده