// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ لایو استریم جدید بازی Outriders مشخص شد

استودیو پیپل کن فلای اعلام کرده که قسمت جدید لایو استریم بازی Outriders با نام Beyond the Frontier در تاریخ ۱۲ تیر ماه و ساعت ۸:۳۰ شب به‌وقت ایران پخش می‌شود.

استودیو پیپل کن فلای (People Can Fly) با بازی Outriders سعی دارد تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز در زمینه بازی‌های کوآپ را در اختیار کاربران قرار دهد. این بازی در تعطیلات سال جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو پیپل کن فلای تاریخ برگزاری جدیدترین قسمت از Outriders Broadcast را اعلام کرده است. در تاریخ ۱۲ تیر ماه (دو ژوئیه) و ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران شاهد لایو استریم جدید و ویژه بازی Outriders است که Beyond the Frontier نام‌گذاری شده است. در ادامه مشخص شده که تیم سازنده محیط جدیدی را نمایش می‌دهد که یک جنگل عجیب‌وغریب است. 

درکنار نمایش دشمنان و محیط جدید بازی، تیم سازنده کلاس جدید Outriders را هم به‌نمایش می‌گذارد که پایرومنسر نام دارد. پایرومنسر در حالی که از آتش استفاده می‌کند بیشتر برای مبارزات «نیمه دوربرد» از آن استفاده می‌شود. یکی از مهارت‌های شخصیت کلاس پایرومنسر، Thermal Bomb نام دارد که با استفاده از آن، دشمنان را به آتش می‌کشد. Ash Blast هم نام مهارت دیگر پایرومنسر است که می‌تواند محیط اطراف خود را به آتش بکشید. 

در انتها می‌توان‌به مهارت Heatwave اشاره کرد که یک دیوار آتشین را به‌وجود می‌آورد. دشمنانی که سر راه این دیوار قرار بگیرند، آسیب می‌بینند. در ادامه می‌توانید تیزر مربوط‌به لایو استریم ۱۲ تیر ماه را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamigbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده