نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

فیل لرد و کریس میلر یک سریال رازآلود کمدی-جنایی برای اپل می‌سازند

شرکت اپل به ساخت سریال The Afterparty چراغ سبز نشان داد که به موجب قرارداد چندجانبه‌ی شرکت لرد میلر با سونی پیکچرز تله‌ویژن تولید می‌شود.

مطابق اخبار سینما و تلویزیون، شرکت اپل در یک شرایط رقابتی سفارش ساخت یک سریال کمدی از فیل لرد و کریس میلر را بدون نیاز به ارائه‌ی قسمت آزمایشی صادر کرد. این سریال که The Afterparty (اَفترپارتی) نام دارد، یک اثر رازآلود کمدی-جنایی است که وقایع آن در یک مهمانی بازگشایی دبیرستان اتفاق می‌افتد. هر یک از ۸ قسمت این سریال به روایت ماجراهای شب مهمانی از زاویه‌ی دید کاراکتر متفاوتی می‌پردازد که هر کدام برای هماهنگی با خصوصیات اخلاقی راوی داستان دارای الگوی بصری و ژانر منحصربه‌فردی است. کریس میلر وظیفه‌ی خلق سریال را برعهده دارد و در مقام شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن نیز فعالیت می‌کند. همچنین فیل لرد از طرف شرکت فیلم‌سازی «لُرد میلر» به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه حضور دارد و اوبری لی، معاون رئیس شرکت Lord Miller تهیه‌کننده‌ی سریال است.

سریال The Afterparty به موجب قرارداد چندجانبه‌ی شرکت Lord Miller با شرکت‌های تری‌استار تله‌ویژن و سونی پیکچرز تله‌ویژن برای اپل تولید خواهد شد و دومین همکاری فیل لرد و کریس میلر با این شرکت را رقم می‌زند. این دو به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی انیمیشن سریالی کمدی-بزرگسالانه‌ی Hoops (حلقه‌ها) شبکه‌ی نتفلیکس نیز فعالیت می‌کنند که در آن جیک جانسون صداپیشه‌ی یک مربی بسکتبالِ دبیرستان تندخو است. آن‌ها همچنین تهیه‌کننده‌ی اجرایی انیمیشن سریالی Bless the Harts (به خانواده‌ی هارت برکت بده) هستند که از شبکه‌ی فاکس پخش می‌شود. از دیگر آثار تلویزیونی آن‌ها می‌توان به سریال‌های The Last Man on Earth (آخرین مرد روی زمین) و How I Met Your Mother (آشنایی با مادر) اشاره کرد که کارگردانی سریال «آشنایی با مادر» نامزدی در شاخه‌ی «بهترین کارگردانی یک سریال کمدی» در مراسم اِمی را برایشان به‌دنبال داشت.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) به تهیه‌کنندگی فیل لرد و کریس میلر توانست جایزه‌ی بهترین انیمیشن سال را در نودویکمین دوره‌ی جوایز اسکار کسب کند و به سومین انیمیشن ابرقهرمانی برنده‌ی اسکار تبدیل شود. انیمیشن «مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» که شامیک مور، جیک جانسون، کریس پاین، هیلی استاینفلد، ماهرشالا علی، برایان تایری هنری، لی‌لی تاملین، لورین ولز، زوئی کراویتز و نیکلاس کیج را در گروه صداپیشگان خود داشت، با بودجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۳۷۵.۵ میلیون دلار در گیشه شد. فیلم 21 Jump Street (خیابان جامپ شماره‌ی ۲۱) و انیمیشن‌های The Lego Movie (فیلم لگو)، The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: بخش دوم) و The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن)، از دیگر آثاری هستند که در کارنامه‌ی فیل لرد و کریس میلر دیده می‌شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده