نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

کالین ترورو فیلم Atlantis را کارگردانی می‌کند

کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World: Dominion سکان هدایت فیلم فانتزی ماجراجویانه Atlantis شرکت یونیورسال را در دست می‌گیرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کالین ترورو، کارگردان فیلم‌های Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو)، The Book of Henry (کتاب هِنری) و Safety Not Guaranteed (تضمینی برای امنیت نیست) باری دیگر برای تولید یک فیلم فانتزی-ماجراجویانه با شرکت یونیورسال پیکچرز همکاری می‌کند. این فیلم هیجان‌انگیز Atlantis (آتلانتیس) نام دارد که یک آرمان‌شهر خیالی گمشده در زیر آب است. برخلاف باورهای پیشین که این شهر بلندآوازه را قلمرویی در زیرآب تصور می‌کنند، کالین ترورو مکان آتلانتیس را در یک قاره‌ی گمشده در اقیانوس هند در نظر گرفته است که دارای یک تمدن چندفرهنگی با فناوری‌های پیشرفته‌ی مخصوص به خود است.

دانته هارپر، نویسنده‌ی فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) نگارش فیلمنامه‌ی فیلم «آتلانتیس» را براساس داستانی از کالین ترورو و مت چارمن، نویسنده‌ی فیلم‌های Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها) و Suite Française (سوئیت فرانسوی) انجام می‌دهد. افزون‌بر این، ترورو به‌همراه آنیس همیلتون از طرف شرکت «مترونوم فیلم» به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کنند. همچنین سارا اسکات از سوی شرکت یونیورسال و جف گرنرت از سوی شرکت Metronome Film بر پروژه نظارت خواهند کرد. شرکت یونیورسال با فیلم Atlantis دومین همکاری خود با شرکت «مترونوم فیلم» را تجربه می‌کند که نخستین همکاری آن‌ها به اقتباس سینمایی رمان Space Opera (اپرای فضایی) نوشته‌ی کاترین والنته مربوط می‌شود. شرکت مترونوم در انگلستان واقع است که ترورو از سال ۲۰۱۶ در آن‌جا زندگی می‌کند.

فیلم Jurassic World: Dominion یکی از آثاری بود که شیوع ویروس کرونا باعث توقف فیلم‌برداری و تولیدش شد، اما مدتی قبل شرکت یونیورسال اعلام کرد که کار تولید این پروژه به‌زودی از سر گرفته می‌شود. فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» که کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، جیک جانسون، عمر سی، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیث، دیچن لاچمن، اسکات هِیز، ایزابلا سرمون و بردلی وُنگ را در گروه بازیگرانش دارد، برای اکران در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین اخیراً فرانک مارشال، تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی دنیای ژوراسیک از احتمال تولید نسخه‌های بعدی آن سخن گفت و طرفداران را برای ساخت فیلم‌های پس از Jurassic World: Dominion امیدوار کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده