// یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Gumslinger؛ تفنگداران آدامسی

Gumslinger یک بازی موبایل رقابتی و آنلاین است که به‌واسطه‌ی ساختار خود می‌تواند لحظات هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را برای کاربران به‌وجود آورد.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی آنلاین و رقابتی رفته‌ایم؛ محصولی که تفاوت‌های آن باعث شده تا کاربران بتوانند لحظات سرگرم کننده و بامزه‌ای را تجربه کنند. بازی اندروید و آیفون Gumslinger، ساخته استودیو Itatake، یک بازی آنلاین رقابتی یک‌به‌یک است که در آن بازیکنان به‌رقابت با یکدیگر می‌پردازند. از نظر داستانی بازی آیفون و اندروید Gumslinger فاقد داستان خاصی و تنها در نقش تفنگداری قرار می‌گیرید که قصد دارد با شکست دادن رقبای خود، به رتبه بالایی دست پیدا کند. 

Gumslinger

نحوه‌ی هدف‌گیری و شلیک کردن، موردی است که هیجان‌ بازی موبایل Gumslinger بالا برده است

گیم‌پلی یکی از ویژگی‌های اصلی Gumslinger به‌حساب می‌آید. با شروع بازی، یک بخش آموزشی برای شما درنظر گرفته شده است که در جریان آن می‌توانید نحوه‌ی بازی و دوئل کردن را یاد بگیرید. ساختار بازی موبایل Gumslinger بدین‌ صورت است که بازیکنان با کشیدن انگشت خود روی سمت راست صفحه‌نمایش، می‌توانند هدف‌گیری کنند (دست کاراکتر خود را برای شلیک کردن بالا بیاورند) و با ضربه‌زدن روی سمت چپ صفحه‌نمایش، شلیک کنند. چالش اصلی Gumslinger، نحوه‌ی هدف‌گیری است. شما با بالا آوردن دست خود در بازی، می‌توانید هدف‌گیری کنید و ساختار دوئل شما به‌گونه‌ای است که با یک شلیک موفق، نمی‌توانید رقیب خود را شکست دهید، بلکه باید شلیک‌های پیاپی موفقی داشته باشید. هدشات کردن، بهترین راه برای ازبین‌بردن هدف در کوتاه‌ترین زمان ممکن است، اما اگر نتوانید سر بازیکن مقابل خود را هدف بگیرید و به نقاط بدن او شلیک کنید، باید با بیش از دو شلیک او را شکست دهید. دراین‌میان هدف شما هم می‌تواند از شلیک‌های خطا رفته شما استفاده و باعث کشته شدن‌تان شود.

نحوه‌ی هدف‌گیری و شلیک کردن، موردی است که هیجان‌ بازی موبایل Gumslinger بالا برده است و باعث اشتباه می‌شود. بعضی وقت‌ها این اشتباه به ضرر شما تمام می‌شود، اما بعضی وقت‌ها رقیب شما هم دچار استرس و اشتباه می‌شود. تیم سازنده قبل از اینکه شما را وارد رقابت‌های آنلاین کند، ازطریق یک تورنومنت آفلاین سعی دارد شما را حسابی با ساختار بازی آشنا کند. اگر نتوانید در مسابقات آفلاین بازی نفر اول شوید، نمی‌توانید با سایر بازیکنان آنلاین رقابت کنید. به‌عبارتی این مورد کمک می‌کند تا بازیکن حسابی برای یک رقابت و دوئل واقعی در جهان Gumslinger آماده شود. بازی اندروید و آیفون Gumslinger تنها به نبردهای یک‌به‌یک ختم نمی‌شود و تیم سازنده از حالت‌های مختلف دیگری هم برای بازیکنان استفاده کرده است. همچنین یک سیستم سطح‌بندی هم برای بازی درنظر گرفته شده که با جمع‌آوری ستاره، می‌توانید جوایز متفاوتی را کسب کنید و سطح خود را با گذر زمان ارتقا دهید.

Gumslinger

کسب ستاره‌های بیشتر جدا از ارتقای سطح شما، باعث می‌شود تا محیط‌ها و تفنگداران تازه‌ای را هم کسب کنید. این مورد باعث ایجاد تنوع در ساختار بازی می‌شود و بازیکنان برای رسیدن به آن، بیش‌ازپیش تلاش خواهند کرد. جدا از گیم‌پلی، طراحی کاراکترهای بازی آیفون و اندروید Gumslinger مورد دیگری است که جذابیت آن را دو چندان کرده است. تمامی تفنگداران در بازی ساختاری شبیه به آدامس دارند. ازاین‌رو فیزیکی بدن آن‌ها جلوه جالب و بامزه‌ای به بازی داده است. همچنین بازیکنان پس از برخورد گلوله به آن‌ها، می‌توانند از این ساختار و استفاده کنند و به بازیکن رقیب آسیب وارد کنند. بااین‌تفاسیر، Gumslinger را می‌توان یک بازی موبایل آنلاین و متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های رقابتی دانست که ساختار منحصربه‌فرد آن جدا از اینکه شما را به چالش می‌کشد، باعث سرگرم شدن هم می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر بازی موبایل Gumslinger را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Gumslinger

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده