// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۲

تریلر دومین بسته الحاقی Remnant 2 کلاس جدید بازی را نمایش می‌دهد

استودیو Gunfire Games همزمان با انتشار تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Forgotten Kingdom، جزئیاتی از کلاس Invoker بازی Remnant 2 را به نمایش گذاشت.

بازیکن‌ها در دومین بسته الحاقی پولی Remnant 2 که The Forgotten Kingdom نام دارد، به Yaesha باز می‌گردند تا به مقابله با لیدوسا، روح سنگی خشمگینی بپردازند. در این بسته الحاقی اسلحه‌ها، مادها، حلقه‌ها، طلسم‌ها و باس‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد، اما مهم‌ترین محتوای آن کلاس جدید رمننت ۲ با نام Invoker است. اصلی‌ترین قابلیت اینووکر که با استفاده از قدرت طبیعت Yaesha نیرو می‌گیرد، Visionary نام دارد.

این قابلیت فارغ از نوع کلاس شخصیت‌ها موجب بازیابی نیرو‌ها و کاهش مدت زمان فعال شدن دوباره آن‌ها می‌شود. قابلیت دیگر این کلاس Way of Kaeula نام دارد که بازیکن‌ها به واسطه آن می‌توانند بارش باران را فرا بخوانند؛ این ویژگی موجب ایجاد Tidal Wave می‌شود که کند شدن دشمنان و آسیب دیدن آن‌ها به واسطه رعد و برق را در پی خواهد داشت. Way of Meidra نیز به واسطه ریشه‌ها باعث فعال شدن Gloom می‌شود؛ قابلیتی که همزمان به احیای همراهان و آسیب زدن به دشمنان می‌پردازد.

درنهایت Way of Lydusa که با ایجاد اثر Brittle در دشمنان، امکان وارد کردن ضربه‌های مهلک‌تری به آن‌ها را بیشتر می‌کند. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند با قابلیت Sandblast به دشمنان اطراف خود آسیب برسانند. اینووکر با بهره بردن از مهارت کلاس خود که Gifted نام دارد، مدت زمان قابلیت‌های خود را نیز بیشتر می‌کند.

بسته الحاقی Remnant 2: The Forgotten Kingdom در تاریخ ۴ اردیبهشت (۲۳ آوریل) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بسته‌الحاقی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده