نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Journey به زودی از طریق فروشگاه استیم منتشر می‌شود

باتوجه به اطلاعات منتشر شده در استیم، بازی تحسین شده و محبوب Journey بالاخره در تاریخ ۲۲ خردادماه از طریق این فرروشگاه برای پلتفرم پی سی منتشر می‌شود.

Journey، بازی محبوب و تحسین‌شده استودیوی thatgamecompany، برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم پلی استیشن 3 منتشر گردید و توانست به موفقیت زیادی نیز دست پیدا و نظرات طیف زیادی از گیمرها را به‌خود جلب کند. از همین‌رو و به واسطه موفقیت‌های فراوان بازی، تیم سازنده تصمیم گرفت سه سال پس از عرضه اولیه آن، ساخته خود را برای کنسول پلی استیشن 4 نیز روانه بازار کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Journey حدود یک سال پیش برای اولین‌بار از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس کاربران پلتفرم پی سی نیز قرار گرفت. حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد انحصار زمانی این فروشگاه به پایان رسیده است و کاربران فروشگاه استیم نیز از دو ماه آینده می‌توانند بازی Journey را تجربه کنند.

باتوجه به صفحه بازی Journey در فروشگاه استیم که به‌تازگی نیز ایجاد شده است، علاقه‌مندان می‌توانند از همین امروز بازی را در فهرست خواسته‌های خود قرار داده و منتظر تاریخ ۲۲ خردادماه (۱۱ ژوئن) برای خرید و تجربه آن باشند. نسخه استیم بازی علاوه‌بر پشتیبانی از کنترلر، شامل ۱۸ زبان مختلف و زیرنویس نیز خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که هنوز برچسب قیمت بازی Journey در این فروشگاه اعلام نشده است، اما با نگاهی به قیمت ۱۴.۹۹ دلاری آن در فروشگاه اپیک می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا بازی با قیمتی مشابه در استیم نیز عرضه می‌شود.

علاوه‌بر اطلاعات منتشر شده، در ادامه نیز می‌توانید مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی Journey را مشاهده کنید:

سیستم عامل: ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی

پردازنده: اینتل Core i3-2120 یا AMD FX-4350

رم: ۴ گیگابایت

کارت گرافیک: انویدیا GTS 450 یا AMD Radeon HD 5750

فضای خالی مورد نیاز: ۴ گیابایت

اگر شما هم بازی Journey را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درمورد این بازی عجیب و پرطرفدار را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده