// چهار شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی ویدیویی بازی جنگ و جادو

جنگ و جادو جزو آن دسته از بازی‌های موبایل است که به‌واسطه المان‌های استراتژی و نبردهای تاکتیکی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

War and Magic جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به‌خوبی برای کاربران ایرانی بومی‌سازی شده است تا بتوانند تجربه‌ی کامل‌تر و بهتری را کسب کنند. جنگ جادو به‌واسطه‌ی المان‌های استراتژی و نبردهای PvE و PvP خود سعی دارد یک بازی استراتژی تمام عیار را در اختیار کاربران موبایل قرار دهد. با تقویت و ساختن ساختمان‌های جدید می‌توانید قدرت سرزمین خود را بالاتر ببرید. همچنین بازی دارای یک بخش ویژه به نام آکادمی است که به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود. باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود می‌توانید وارد هر یک از این شاخه‌ها شوید و برای کسب مهارت‌های شاخه مورد نظر تلاش کنید.

سیستم گیم‌پلی بازی هم ساختار تاکتیکی و نوبتی دارد. سربازهای باتوجه به دوربرد یا Melee بودن می‌توانند در محیط حرکت کنند و دشمنان را از بین ببرند. همچنین قهرمان‌های درنظر گرفته شده برای جنگ و جادو هم طراحی و مهارت‌های مخصوص‌ به خود دارند. برای شناخت بیشتر این بازی، معرفی ویدیویی زومجی از بازی War and Magic را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب

دانلود بازی جنگ و جادو

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده