// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل جنگ و جادو؛ حفظ سرزمین و نبرد با شیاطین

جنگ و جادو، جزو آن دسته از بازی‌های استراتژی و شهرسازی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و تجربه‌ی خوبی را در اختیار مخاطب خود قرار دهد.

یکی از موضوعاتی که کم و بیش در صنعت بازی‌های موبایل ایران مشاهده می‌کنیم، بومی‌سازی بازی‌های مطرح جهانی است. بازی اندروید War and Magic را می‌توان یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های استراتژی با المان‌های شهرسازی و نقش آفرینی دانست که در اختیار کاربران قرار گرفته است و شباهت‌هایی هم به مجموعه معروف Heroes of Might and Magic دارد. یکی از استودیوهایی که تابه‌امروز دو بازی بزرگ را بومی‌سازی کرده، استودیو BuzzyBuzz است که در کنار بازی سلاطین، به‌سراغ بومی‌سازی جنگ و جادو رفته است. یکی از مواردی که در بومی‌سازی یک بازی اهمیت زیادی دارد، درست و روان ترجمه کردن بخش‌های مختلف و تمامی نوشته‌های بازی است و کاربران ایرانی به‌راحتی می‌توانند به مکانیسم‌های بازی آشنا شوند و از تجربه آن لذت ببرند. در صورت علاقه می‌توانید هم‌اکنون بازی سلاطین، دیگر بازی فارسی‌سازی شده را از زومجی دانلود کنید.

دانلود بازی جنگ و جادو

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

جنگ و جادو

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب جنگ و جادو این است که ساختار بازی  فقط به ساخت ساختمان‌های ذکر شده ختم نمی‌شود، بازیکنان می‌توانند مواردی مثل محراب، آهنگری یا آکادمی را هم بسازند

بازی موبایل War and Magic، یک بازی استراتژی با المان‌های شهرسازی است. داستان بازی از این قرار است که شما در نقش قهرمان سرزمین بازی باید به سلنا کمک کنید تا بتواند در نبود پدر خود، سرزمین را اداره کند. دراین‌میان کارتوس شیطانی با ارتش اهریمنی خود قصد دارد سرزمین شما را تخریب کند. در بازی‌های استراتژی مکانیسم‌های بازی مهم‌ترین موضوعی است که می‌تواند باعث سرگرم شدن مخاطب شود. در War and Magic می‌توانید ساختمان‌هایی مثل سربازخانه یا زمین‌های کشاورزی را بسازید تا منابع اولیه امپراطوری بازی را فراهم کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب جنگ و جادو این است که ساختار بازی فقط به ساخت ساختمان‌های ذکر شده ختم نمی‌شود، بازیکنان می‌توانند مواردی مثل محراب، آهنگری یا آکادمی را هم بسازند.

در محراب می‌توانید مشغول دعا کردن شوید و منابع اولیه بیشتری را کسب کنید. این درحالی است که آهنگری به شما اجازه ساخت تجهیزات جدیدتر و بهتر را می‌دهد. ازطرفی وجود آکادمی، موردی است که قدرت امپراطوری شما را افزایش می‌دهد. آکادمی شامل هفت بخش مجزا به‌نام‌های علوم منابع، حکومت، ارتقاهای ارباب، فناوری پیشرفته ارباب، تسلیحات زبده، تسلیحات پیشرفته و تحقیق نظامی می‌شود. هرکدام از این بخش‌ها درخت مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند. به‌عبارتی تیم سازنده خلق آکادمی و مهارت‌های مربوط‌به هر شاخه، باعث شده تا کاربر شیوه بازی کردن خود را به‌وجود آورد؛ موردی‌که در بازی‌های استراتژی فعلی روی موبایل کمتر دیده می‌شود. جنگ و جادو یک بازی PvE و PvP است. به‌عبارتی در بخش گیم‌پلی موردی است که شباهت میان جنگ و جادو و مجموعه Heroes of Might and Magic را به‌وجود آورده است. تیم سازنده با الهام گیری از این بازی و اضافه کردن المان‌های مخصوص‌به خود، تجربه‌ای جدید با المان‌های آشنا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جنگ و جادو

وجود بخش PvP درکنار یک حالت PvE سبب شده تا کاربران محتوای زیادی را در اختیار داشته باشند و در طولانی مدت سرگرم شوند

بخش PvE بازی مربوط‌به داستان می‌شود که باید جلوی سربازهای کارتوس را بگیرید. البته می‌توانید در جهان بازی هم سرزمین خود را گسترش دهید و جاسوس‌های اطراف سرزمین حمله کنید. گسترش دادن سرزمین بدین صورت است که می‌توانید زمین‌های کشاورزی یا قلعه، معدن و موارد مختلف دیگری را اطراف امپراطوری خود بسازید. ازاین‌رو قوی‌ کردن ارتش و به خدمت گرفتن نیروهای تازه، اهمیت زیادی دارد که باید به آن توجه کنید. شاید با خود بگویید که بازی‌های استراتژی برای کاربران تازه‌وارد، تجربه‌ی لذت بخشی را ارائه نمی‌دهند. این در حالی است که War and Magic دارای سیستم انتخاب خودکار مأموریت‌ است.

 این سیستم به‌صورت خودکار مأموریت‌ها را برای شما دسته‌بندی می‌کند. ازاین‌رو با انتخاب آن‌ها به‌راحتی می‌توانید داستان بازی را پیش ببرید. این گفته به‌این معنی نیست که به‌صورت آزادانه نمی‌توانید در سرزمین خود مشغول فعالیت شوید. بلکه سازنده تلاش کرده تا هر دو قشر کاربر را پوشش دهد. جدا از حالت PvE، حالت آنلاین جنگ و جادو هم جذابیت‌های خود را دارد. بازیکنان می‌توانند با باز کردن نقش کلی بازی، به‌سایر قلمروها هم حمله کنند و مهمات مختلفی را کسب کنید. پیشنهاد می‌کنم زمانی وارد بخش آنلاین شوید که قدرت فرمانده نبرد و سربازان شما در سطح مطلوبی قرار داشته باشد. برای شناخت بهتر هر قلمرو هم تنها کافی است آن را انتخاب و جزئیات لرد آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نبردها را به‌صورت گروهی هم انجام دهید. به‌عبارتی با ساخت یک اتحاد می‌توانید به‌صورت گروهی نبردها را انجام دهید یا برای سایر افراد گروه، ارتش بفرستید تا موفقیت آن‌ها در جنگ‌ها بیش‌ازپیش افزایش یابد.

جنگ و جادو

سیستم مبارزات نوبتی حس‌وحال جالبی را به جنگ و جادو اضافه کرده است

سیستم مبارزات هم به‌صورت نوبتی است. با شروع هر مبارزه، سربازان تیم شما به همراه رهبر گروه در سمت چپ و تیم دشمن در سمت راست صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد. در ادامه، سربازهای شما به دو دسته سربازهای دوربرد و Melee تقسیم می‌شوند. سربازهای دوربرد می‌توانند به‌راحتی از مکان خود، کل تیم را هدف قرار دهند. این در حالی است که سربازهای Melee، همانند سایر بازی‌های نوبتی و تاکتیکی مسافت محدودی برای حرکت کردن در اختیار دارید. ازاین‌رو باید به‌نوعی محل حرکت خود را انتخاب کنید که تمامی اعضای تیم حریف به شما دسترسی نداشته باشند. با گذر زمان و پیشرفت در جهان بازی، فرمانده‌های بیشتری برای شما در دسترس قرار می‌گیرد. تنوع بالای فرمانده‌ها و کارایی که دارند، باعث می‌شود تا به بازی خود تنوع دهید، زیرا هرکدام از آن‌ها مهارت مخصوص‌به خود را دارند که در نبردهای سخت تاثیر گذار است. درکنار این موارد، تیم سازنده سیستم ارتقای سطح، کسب مهارت را هم برای فرمانده‌ها یا همان قهرمان‌های بازی درنظر گرفته است. 

در قسمت تجهیزات هر فرمانده هم می‌توانید سلاح‌ و لباس‌های جنگی قوی‌تری را انتخاب کنید تا قدرت قهرمان بالاتر برود. از نظر بصری هم War and Magic را می‌توان یکی از بهترین تجربه‌های استراتژی دانست و در این زمینه شما را ناامید نمی‌کند. شهر‌ها با جزئیات کاملی طراحی شده‌اند و ساختمان‌های متنوعی را در شهر خود شاهد هستید. هر یک از ساختمان‌ها قابلیت ارتقاء دارند و با ارتقاء دادن آن‌ها می‌توانید ویژگی‌ها و امکانات جدی را برای شرکت در مبارزه‌ها و لشکرکشی‌ها به‌دست بیاورید. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی استراتژی با المان‌های شهرسازی و نقش‌آفرینی هستید که هم محصول بزرگی به‌حساب اید و هم اینکه برای کاربران ایرانی بومی‌سازی شده باشد، بازی اندروید جنگ و جادو می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. همچنین بازی پاداش‌های متعددی را برای شما درنظر گرفته است که با کامل کردن مأموریت‌های داخل بازی و همچنین کسب اچیومنت‌ها، می‌توانید آن‌ها را کسب کنید. ازاین‌رو ساختار پیشرفت در بازی برای شما ساده‌تر از قبل می‌شود. 

دانلود بازی جنگ و جادو

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده