نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۶

سوفیا علی و تاتی گابریل به بازیگران فیلم Uncharted پیوستند

سوفیا علی و تاتی گابریل برای بازی در فیلم Uncharted به تام هالند، مارک والبرگ و آنتونیو باندراس ملحق شدند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اطلاعات بیشتری از بازیگران فیلم Uncharted (آنچارتد) شرکت سونی منتشر شده است. علاوه‌بر آنتونیو باندراس، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار برای فیلم Pain and Glory (درد و شکوه)، سوفیا علی، بازیگر سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) و تاتی گابریل، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) نیز در فیلم «آنچارتد» نقش‌آفرینی می‌کنند. هیچ اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دست نیست، اما به گفته‌ی جاستین کرول، نویسنده‌ی ورایتی، سوفیا علی نقش اصلی زن و تاتی گابریل یکی از نقش‌های کلیدی فیلم را ایفا خواهند کرد. فیلم Uncharted نسخه‌ی جوان نیتن دریک را به تصویر می‌کشد که نقش آن را تام هالند، بازیگر فیلم‌هایی نظیر Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) و Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) بازی می‌کند. افزون‌بر این، مارک والبرگ نیز در نقش سالی ظاهر خواهد شد. تام هالند پیش از این اعلام کرد که «فیلم Uncharted داستان بازی‌های این مجموعه را بازگو نمی‌کند و سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت خواهد کرد که این وجه تمایز آن با سایر آثار اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی است».

سریال Chilling Adventures of Sabrina

براساس گزارش ورایتی، روبن فلیشر، کارگردان فیلم‌های Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) و Venom (ونوم) وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده گرفته و نگارش آخرین پیش‌نویس فیلمنامه‌‌ی آن را آرت مارکوم و مت هالووی برعهده داشتند. آن‌ها بیشتر برای نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم‌های اکشن Iron Man (مرد آهنی)، Punisher: War Zone (مجازاتگر: منطقه‌ی جنگ)، Transformers: The Last Knight (تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه) و Men in Black International (مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی) شناخته می‌شوند و نگارش فیلمنامه‌ی فیلم ابرقهرمانی Morbius (موربیوس) با نقش‌آفرینی جرد لتو را نیز در کارنامه دارند.

فیلم «آنچارتد» برای اکران در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ (۵ مارس ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری آن از ماه مارس آغاز شود. همچنین فیلم Uncharted اولین اثر سینمایی تولید‌شده توسط PlayStation Productions خواهد بود. این فیلم برای بیش از یک دهه در مراحل مختلف تولید گیر کرده و کارگردانان و نویسندگان زیادی را به خود دیده است. بااین‌حال، با تمام مشکلاتی که فیلم «آنچارتد» در طول این سال‌ها پشت سر گذاشته است، نمی‌توان با اطمینان خاطر گفت که در پایان با محصول بی‌نقصی روبه‌رو خواهیم شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده